Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tweede spellingscontrole.

Ik zit met een probleempje, ik heb mijn manuscript in Word (zoals iedereen denk ik) Ik heb al een spellings- en grammatica controle uitgevoerd, ik wil nu nogmaal een controle uitvoeren maar dit lijkt onmogelijk doordat telkens ik op 'ABC' druk er 'Spellingscontrole is voltooid' verschijnt! Hoe kan ik nogmaals een controle uitvoeren??

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan heb je geen probleem, dan heeft Word gewoon alle fouten er al uitgehaald die hij kon vinden! :)

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, da's echt zo! Heb het zelf meegemaakt met mijn Word (klein stukje tekst zodat ik het kon controleren) :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat Aart zegt. Betekent echter niet dat er geen fouten meer instaan, je zult het met "de hand" moeten nakijken.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor, je kunt het opnieuw checken. Ga naar:extra (bovenin) Dan naar helemaal onderin in het uitklapscherm 'opties' (dus niet op spelling en grammatica bovenin de uitklaplijst) Daar krijg je een uitgebreide riedel en daar klik je op de flap van 'spelling en grammatica' Dan kun je 'opnieuw controleren' aanklikken. Zet ook gelijk even alle andere vinkjes precies zoals je ze wilt hebben en zet eventueel je statistieken aan als die nog niet aanstaan.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha!