Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

hoe krijg je dat plaatje weg?

@ wonderer, Ergens heb je het uitgelegd maar ik kan het niet terugvinden: hoe kun je plaatjes uit het forum verwijderen? Want ik vind - eerlijk waar! - dat je een erg mooi plaatje in je berichten hebt gestopt maar ik wil niet telkens een halfnaakte man zien als ik berichten scroll.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Volgens mij kun je alleen Wonderer verzoeken om het plaatje weg te halen. Er zijn andere manieren (o.a. Greasemonkey) maar dat is nogal ingewikkeld.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja hallo, marriejeanne. Ik maak gewoon een opmerking hoor! Dat jij daar meteen boos om wordt...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Aart: Ik snap dat wel van Marriejeanne. Ik zit ook niet op zulke plaatjes te wachten. En als je kinderen tot een bepaalde leeftijd rond hebt lopen vind je dat niet zo leuk. Vooral niet als je een vaste pc hebt. Zit je midden in de kamer mee. Mijn kinderen zijn 11 en 6. Ik wil ook dat ze dat nog niet zien allemaal. Die tijd komt voor hen vanzelf wel. Maar ik weet natuurlijk niet precies hoe oud die van Marriejeanne zijn. En wat voor plaatje het precies is!!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oooo, ik heb het plaatje gezien. Hm, niet zo erg. Maar als je het weg wil hebben moet dat kunnen vind ik.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zeg ook dat ik het een erg mooi plaatje vind maar ik wil niet telkens een halfblote man voorbij zien scrollen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik ben sowieso niet zo voor plaatjes in de forumhandtekening. Je ziet het ieder bericht, je moet meer scrollen, terwijl het je na één keer wel duidelijk is wat er in het plaatje staat. Wonderer: dit is dus geen kritiek op jouw plaatje. Als ik kinderen had mochten ze best naar die blote rug kijken hoor ;)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben net zo achterlijk als jij Pluis. Ehm... of draaien we nu alles om? Dan ben ik net zo voorlijk als jij.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben al lang blij dat Wonderers' plaatje tegenwoordig stíl staat, ik werd een beetje tureluurs van die vorige. Dit vind ik wel mooi 'geshopt'. Maar inderdaad onder èlk bericht is het wel wat veel...

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je Firefox hebt: rechtsklikken: plaatjes van deze server weren. Maar ik heb hem al verwijderd.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nou sorry, dat zal 'em wel aan mij liggen, maar ik had niet eens in de gaten dat het om een zg. blote man (en dan ook nog wel man!) ging, tot jullie erover begonnen. Gek genoeg vond ik het gewoon een mooi plaatje.....

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je niet weet of je Firefox hebt, heb je Internet Explorer en ik weet niet of het daar ook bij werkt.