Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jouw manier van schrijven

Hallo allemaal, ik vroeg mij eens af wat voor programma('s) jullie gebruiken om jullie verhalen op te schrijven, en met wat voor lettertype jullie meestal schrijven. Of schrijven jullie gewoon met pen en papier? Ik gebruik de gewone Microsoft Word 2002, en schrijf dan meestal met het lettertype Times New Roman. Soms reageert Word 2002 nogal traag. Kan ik dan beter een nieuwe versie van Microsoft Word instaleren, of heeft iedere Word dit? Bvd, Tom.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik gebruik altijd Lettertype Times New Roman, 12. Ik typ het meeste in Word 2003. Soms schrijf ik ook nog wel stukken op papier als de pc niet voor handen is =P

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Arlette, Dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik ben er in thuis geraakt door een kort verhaal van mij te importeren en dat vervolgens in scenes en hoofdstukken op te delen. Daardoor zie je de (on)mogelijkheden beter, dan wanneer je leeg moet beginnen. Ik zal kijken of ik een kort stappenplan kan vinden.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf momenteel mijn eerste boek. Ik gebruik 12 punts times new roman. En ik ben eigenlijk net na een paar jaar weer van openoffice teruggevallen op microsoft word waarin ik op a5 formaat schrijf, met twee pagina's op het scherm waardoor ik het idee heb dat ik echt een boek schrijf.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
HajeVeka, Hartelijk dan voor de tip, voor het schrijven op A5 formaat. Eindelijk heb ik een antwoord op een vraag die ik een lange tijd heb gehad. Waarom ik niet eerder de vraag hier heb gesteld weet ik niet. Ik denk omdat ik te lang bezig ben geweest met andere dingen. Hartelijk dank. Jan.