Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijven

hallo, ik wil graag een boek schrijven over wat ik heb meegemaakt, maar ik weet niet waar ik moet beginnen, ik heb wel alle informatie en kennis onthouden, en dat is heel veel. Hoe begin je met schrijven moet je eerst alles opschrijven, en dan in hoofdstukken plaatsen of kan het ook makkelijker? Als ik eenmaal een begin heb of op weg kan worden geholpen dan word het denk ik een waterval die niet meer te stoppen is, maar eerst een begin. Deze site zag ik toevallig op googel en ik weet dat toeval niet bestaat. wie zou mij verder willen helpen met mijn pad. groetjes 1965

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste 1965, Allereerst wens ik je een gelukkig en gezond 2008. Ik verdiep me trouwens ook heel erg in anderen en deel kennis een liefde met mijn medemens. Zo'n sociale braadworst ben ik dan weer. Ik doe het alleen met de trillingen die we in deze dimensie ter beschikking hebben. Ik verspil geen rooie cent aan vuurwerk ;-)

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
halla Mara, als je dat onder doemdenken wilt scharen! dan is dat mogelijk, want wie ben ik om mensen van doemdenken af te houden. groetjes 1965