Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Skrieverke

Hoi! Skrieverke is de naam, ik woon in een dorpje vlakbij Dokkum, ben 48 jaar, vader van één zoon en twee dochters en inmiddels ook al Opa (Pake, zeggen ze hier) van een kleinzoon. Ik ben freelance tekstschrijver, maar schrijf ook recreatief, alhoewel ik daar de laatste tijd helaas wat te weinig tijd voor heb. Hartelijke groet, Skrieverke.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Skrieverke. Fijn dat je het noorden komt versterken. Ik hoop dat je op het forum zult vinden wat je zoekt.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, een ding is zeker. Als hier te veel rondhangt komt er niets meer van schrijven. Het is nog al een verslavende bezigheid dit forum. :nod:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Skrieverke, Welkom! Grappig, Ik heb in mijn jeugd ongeveer 5 jaar lang elk weekend doorgebracht in een dorp vlakbij Dokkum, namelijk Workum. Heerlijk daar! Vooral uitwaaien aan het IJsselmeer, dat doe ik nog steeds regelmatig. :) Veel plezier hier op het forum! Groet, Siobhan

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! Het is hier inderdaad prachtig wonen, vlak aan de Waddenkust, lekker uitwaaien en Ameland en Schiermonnikoog vlakbij.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O joh, Siobhan, Workum, daar speelde ik ook altijd als kind. Heerlijk was dat. Zucht. Skrieverke, welkom. En meteen een belangrijke vraag, schrijf je misschien toevallig per ongeluk in het fries?

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Skrieverke, welkom. Ik heb mijn hele jeugd in Dokkum gewoond, dus dat kleine plaatsje bij Dokkum zegt me vast ook wel wat. :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O joh, Siobhan, Workum, daar speelde ik ook altijd als kind. Heerlijk was dat. Zucht.
Oh, echt waar? Wat leuk! Ja ik heb daar geweldige tijden gehad. Lekker uitwaaien aan het strand op it Soal, stiekum het kanaal overzwemmen, schelpjes zoeken, met mijn oom mee op de boot en ook nog leren surfen. En later natuurlijk stappen met mijn vriendinnen, eerst naar de Dissel en daarna naar de hangplek... hoe heette dat ookalweer... Oh ja, Paul en Tine (geloof ik). Oh, en de veekeuring! Altijd zooooo gezellig!