Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Esmeralda

Hallo iedereen, Zal me ook maar even ‘officieel’ voorstellen. Mijn nick is Esmeralda (Esmee was al bezet). In juni ben ik 35 geworden. Ben getrouwd en we hebben drie kids (3, 5 en bijna 9jr). Mijn hobby’s zijn lezen, schrijven, paardrijden, mijn kids, uiteraard (hoewel ik die ook regelmatig achter een tiental rollen behang kan plakken, ha,ha) en af en toe even hartstikke gek doen. Vijf jaar geleden zijn we naar Polen verhuisd ivm het werk van mijn man. Dat was wel even terugschakelen naar een andere versnelling. De tegenstellingen zijn hier erg groot. Het ene moment zit je op een of ander galafeestje leuk te doen met de ambassadeur, het andere moment sta je bezorgd over je kind gebogen in een aftands ziekenhuis, is maar net wat je belangrijker vindt! Vond het vroeger altijd al leuk om verhaaltjes te schrijven, maar heb er nooit iets mee gedaan. Aangezien we door onze Nederlandse voorraad heen waren, ben ik zelf maar in de pen geklommen. Voor het eerst aan een lang MS begonnen en heb het virus helemaal te pakken. Voorlopig blijven we waarschijnlijk nog wel even plakken in Polen, maar je weet het maar nooit. Nou, is toch nog heel verhaal geworden, ha,ha. groetjes

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh Noekie, ik veronderstelde dat ik een Oen was. Eigenlijk dacht ik dat het ironisch bedoeld was, want ik zie caravans... Sorry Esmee.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat kan ook.. Ik snapte er niets van, ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte, want niemand zei verder iets. Die caravan zag ik wel ja, maar toch vond ik het ironische niet kloppen met de reacties zegmaar.. :P Nouja het zal wel!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Favake, Hoe lang ben je al weer terug in NL? Nooit meer de verhuiskriebels gehad? groetjes,
Ik ben december 06 teruggekomen uit Nigeria, verplicht, omdat het gebied te onveilig was. Dit is besloten nadat er een autobom op de compound was ontploft. Vond ik niet erg, al was het niet makkelijk om vervolgens anderhalf jaar alleen voor drie kinderen te zorgen (en dan druk ik me nu zachtjes uit) :mad: Verhuiskriebels heb ik helemaal niet, nooit gehad ook, het is vooral mijn man die ze heeft. Maar de afspraak was dat Nigeria de laatste posting zou zijn. Dus als het goed is blijft het nu heel gewoon Groningen. Dat overigens toen we hier kwamen wonen ook als buitenland voelde. :p :P

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor degenen die het spoor bijster zijn, Esmeralda had eerst een andere avatar met een prachtig kasteeltje erop.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Esmeralda, welkom! Ook drie kinderen dus, maar wel iets ouder dan de mijne. :) DeEllis heeft een boek geschreven over haar ervaringen als buitenlander in Turkije (inmiddels is ze niet meer zo'n buitenlander :)), misschien is dat ook iets voor jou? Maar dan over Polen, uiteraard. :P Of schrijf je alleen verhaaltjes voor (je) kinderen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor degenen die het spoor bijster zijn, Esmeralda had eerst een andere avatar met een prachtig kasteeltje erop.
:? Oke, daar gaat hij dan... Klopt, vorige foto was idd. ons (nu bijna klaar) huis in Poznan. We zijn er uiteraard onwijs blij mee en vind het altijd leuk om er naar te kijken. Voor ieder ander gewoon een mooie avatar, dacht ik. Dat was de reden waarom ik deze foto plaatste. Had al die reactie's eerlijk gezegd niet verwacht. Voor mij is het niet zo belangrijk waar of hoe iemand woont. Dat is het ook nooit geweest, wij zijn ook met niets begonnen! Vandaar nu deze mooie caravan. Groetjes :D

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar dat kasteeltje :) Ik vind kastelen mooi! Waar of hoe je woont is ook niet zo belangrijk, als je maar gelukkig bent met wat je hebt, dan is het goed :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Noekie, welnee, het is geen kasteel ze overdrijven :nod: ! Heb net wel even lol gehad achter mijn pc, las het net pas allemaal achter elkaar. Ik zag het gewoon helemaal voor me, jij bent altijd zo heerlijk direct. Super vind ik dat! groetjes, p.s. Dan hebben we iets gemeen, ik vind kastelen ook mooi! :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, welkom heten hoeft niet meer, je hebt je al lekker tegen de oude garde aangeschurkt ;) Polen lijkt me echt verschrikkelijk. Krijgt je man een Nederlands salaris of een Pools salaris? In het eerste geval zal het wel riant wonen zijn... ;) En ik ben nu wel benieuwd naar een foto van dat kasteel van je ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij wel :D . Ik ben 12 dus dan is kwart over twee 's nachts nogal laat :D . Mijn ouders weten het niet... :(

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, nee MichaM, voor jou telt dat niet. Maar voor iemand van 12 jaar... :paranoid:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, ja, dat was ook al door mijn hoofd geschoten. Ga eens slapen jij, anders krijg je problemen. Als je nou alleen aan het schrijven was... Maar je zit gewoon te internetten, foei.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik ken je al wel een beetje, de rest daar kom ik ook nog wel achter. Ben altijd al een heel nieuwsgierig en eigenwijs persoontje geweest! :D Ha,ha, Arme wij, we moeten van 1 zl. per maand rondkomen, de rest wordt aangevuld met een krantewijk, gezellig met de hele fam. op stap... :D :D :D Je hebt die oude avator toch wel eens gezien??? Nou dat was dus ons huis! groetjes en tot snelles, oude garde! ;)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat daar een kasteel op stond, dus als je zo lief wil zijn een grotere versie te posten... :{} Merk je trouwens nog wat van die idiote homofobe regering of valt het IRL wel mee?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zit momenteel ergens anders, dus ik stuur je hem morgen, oke? Hallo, het is geen klein huisje, maar echt geen kasteel hoor! In USA ben je toch ook wel wat gewend neem ik aan. Hoe ben je daar eigenlijk terecht gekomen? Vast niet alleen door die rare 'tijdkronkel' van jou :D ! Ha,ha, in real life valt het echt wel mee, of wij zijn al zoveel gewend dat we een hoop niet meer zien (dat kan natuurlijk ook!) :confused:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het antwoord op die vraag krijg je vast terug te lezen in het interview waar ik inmiddels niet meer onderuit kom (of is het onder uitkom?), dus die laat ik nog even open ;) Nadeel van de USA is juist dat er geen kastelen zijn en ik ben een Floris-fan ;) Pluis ook nog laat wakker... :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och Pluisebol, straks moet ik nog naar een of ander afkickcentrum! Ik ben al verslaafd :eek: ... Euchhh, geloof dat ik daar dan aardig wat SO-ers tegen ga komen :unibrow: . groetjes

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He,he, :D Da's goed nieuws, wie gaat jou doen (intervieuwen, bedoel ik), of kan ik dat bij het topic: leden... vinden?)!!! Ben helemaal bij de tijd, maar verwacht momenteel even geen hoogstandjes qua taal van mij. Het is volgens mij: onderuit kom. Morgenochtend begrijp ik het allemaal wel weer, ha,ha Wij hebben hier in Polen heel veel (vaak verwaarloosde) kastelen. Momenteel zijn veel van deze kastelen/paleizen opgekocht door investeerders of prive en worden volledig opgeknapt en of gerestaureerd. Is echt geweldig mooi!