Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bertrand

hEyZ DaArO MeDe sChRiJvErS En sChRiJfStErS, IkKuH BeN DuS BeRtRaNd, IcK NoEm mEsUlF OnLiNe gWoOn lOlMaO. iKkUh bEn 30 JaAr oUd eN IkKuH BeN EiGeNlIjK In mIjN LeVeN WeL EeN BeEtJuH EeN BuItEnBeEnTjUh gEwEeSt; IkKuH ViEl nOoIt gOeD In dE GrOeP. kBeN GaAn sChRiJvEn. EeRsT ScHrEeF IkKuH Ut vAn mUh aF, mAr lAtEr oOwK OmDaT IkKuH ScHrIjVeN MoOi vOnD. iKkUh sChRiJf hEt lIeFsT LaNgE VeRhAlEn wAaR MiJn eIgEn lEvEn iN TrUg kOmT, eEn sOoRt mEtAfOr vAn mIjN LeVeN. IcK HeB EeN LiGtE VoRm vAn aUtIsMiI MaR IkKuH BeN NiEt dOm, JuH HoEfD NiE TeGeN MiI Te sChReEuWeN OfZo, MaAr aLs iKkUh iEtS HeLeMaL FoUt dOeW ZeG Da dAn gEwOoN AlSjUhBlIeF. iKkUh wOoN In dE AgTeRhOeK. iKkUh wErK BiJ De gEmEeNtE AlS PlAnDsOeNmEdEwErKeR. iCk wIl mIjN VeRhAlEn gRaG DeLeN MeT JuLlIeW En iKkUh hOoWp oP EeN LuEcKe rEaKtIe :) DoEgIeS, BeRtRaNd/lOlMaO

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ehm, Bertrand/lolmao, allereerst: welkom hier. Het was nogal een worsteling om door je voorsteltopic heen te komen, misschien dat je daar wat aan zou kunnen doen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bestuh Carduelis, Bedanckt voor de verwelkoming. Ik hoop dat ick hier goed ontvangen wordt. Mr ick wil ff un vraag voorleggen hoowr. Wat is op dit ferom wel ennuh nie accepteerbaar van posts? Gebruiken jullie oowk simpel nederlands of moet ik egt muhn best doen hier?? Ik ben hel blij dat ik dezen site heb gevonden en ik hoop dn oowk dat jullie me op wegh kunenn helpn. :) Zeg ut mr. Met vriendelijk Groet, Betrand.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lolmao oftewel Bertrand, Welkom hier. Leuk dat je via het schrijven een uitlaatklep gevonden hebt. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Mag ik wel je wat vragen? Wil je je lettertype aanpassen? Het lijkt een beetje op schreeuwen en is bovendien erg moeilijk leesbaar. Ik kan me voorstellen dat mensen hierdoor minder snel op jouw postings zullen reageren dan anders. Inhoud gaat boven de vorm, in dit geval. Groetjes Zjaan

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bertrand! :lol: grappig om zo'n stuk eens te lezen (ik kan t niet, te ingewikkeld). Wij praten hier in ABN, de meesten vinden dat ook een stuk fijner. Wat mij betreft ben je welkom! :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bertrand / Lolmao Allereerst welkom hier op het forum. Ehm... Het voelt een beetje raar om je ergens op te wijzen, aangezien ik hier ook nieuw ben, maar ik sluit me bij Carduelis aan. Het gebruik van hoofd- en kleine letters maakt je bericht erg lastig te lezen. Verder komt je bericht over alsof het "moedwillig" in de zogenaamde breezertaal (of chattaal) is geschreven. Ik weet natuurlijk niet of dat zo is, maar ik dacht, ik wijs je er toch even op. Veel plezier hier op het forum! :) Groet, Siobhan

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo beste mensen, Ik word blij dat jullie zo open zijn voor mijn toetreding tot deze groepering. Als jullie hulp nodig hebben zeg het maar hoor!!!!! Ik heb de letters vanaf nu anders gemaakt zodat jullie mij kunnen verstaan op de goede manier. Ik hoop dat ik binnenkort mijn eerste verhaal kan uitbrengen hier. Ik krijg hulp van een vriend omdat ik soms fouten maak in de zinsopbouw van de zin. Maar verder hoop ik dat jullie het waarderen en willen lezen. Duizendmaal dank!!!!!!!! Met vriendelijk groet, Bertrand.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig waarom iemand in godsnaam in BrEeZeR gaat schrijven. Dat is toch veel moeilijker dan gewoon tikken? Kun jij dat uitleggen, Bertrand?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bertrand, ff tip: gebruik je ook zoveel !!!!!!!'s in je schrijven? Die zou ik daar wat minderen, dat leest fijner :nod:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig waarom iemand in godsnaam in BrEeZeR gaat schrijven. Dat is toch veel moeilijker dan gewoon tikken? Kun jij dat uitleggen, Bertrand?
Ja, daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar...

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Micha, Ik maakte inderdaad discussiepunten met letters, daarvoor had ik een systeem hoor. Ik praat veel zo met sommige mensen dus ik ben dat wel een beetje als het ware gewend. Maar ik heb het nu opgelost dus ik doe het nu voor jullie begrijpelijk. Als je er niet uitkomt zeg het dan! :) Beste Waus, Heel erg dank voor je advies. Ik gebruik het in de teksten minder vaak maar een vriend van mij helpt mij in de teksten, als de zinsopbouw verkeerd is en dat ook. Ik ben niet zo'n ster in zinsopbouw maar ik kan wel veel 'kwijt' in mijn teksten en volgens hem zijn ze gevoelig, daarom wil ik ze ook delen. Samen maken we ze goed. :) Met vriendelijk groet, Bertrand.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou welkom hier, Lolmao, je past je gelukkig snel aan. Zo zijn je berichten leesbaar. Alleen van je onderschrift kan ik geen chocola maken. Nou hoeft dat natuurlijk niet, als jij het zo leuk vindt, laat je het lekker staan. Maar meestal worden die onderschriften gebruikt om iemand iets te melden, om ons iets duidelijk te maken. En dan is het wel handig als ze ze kunnen snappen. :confused:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Lolmao/Bertrand mag mij een bericht sturen met uitleg over de serieuze bijdrage hij aan dit forum denkt te gaan leveren. Tot die tijd is zijn account geblokkeerd.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Runaway: later maakte hij nog een account aan (met een naam in hoofdletters) en postte hij een stukje echte spam in Qrls topic. Sinds ik die post zag (die ook weer is verwijderd) snap ik Dries.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het leek mij ook dat Lolmao zich snel aanpaste, maar er zijn kennelijk andere dingen gebeurd die ik niet meegekregen heb. Mensen die hier serieus komen halen én brengen wens ik een hartelijk welkom toe. Off-topic: Micha, ik vind je post naar Mara toe op de één of andere manier niet zo aardig overkomen, maar ach, dat zal jou worst zijn. :P

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja maar MichaM, lees jij je eigen onderschrift dan? Een sociale dyslect, wie weet dat Bertrand daar ook last van heeft? Een serieus bedoelde opmerking.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me dat als je serieus dyslectisch bent, je je best doet om leesbaar te schrijven en er niet nog een erger zootje van maakt dan normaal. Dit is BrEeZaH taal.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb je gelijk in. En inderdaad, Bertrand kan best mijn doelgroep zijn maar dan Sjaakcl ook. :) Trouwens, de uitgeverij heeft voor de turbotaal gekozen, ik niet, hoor.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar je staat er wel achter. Tenminste, die indruk krijg ik, als je die woorden verdedigt tegen mensen die er niet zoveel mee hebben.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb er alleen de gewone, onschuldige straattaal voor groep 8 in gestopt. Cool, gaaf, vet, kapot en zo. Maar niet die heftige zoals zij. Je moet er alleen een beetje aan wennen. Wij zijn er niet mee opgegroeid. Dat scheelt toch, hè? Lees anders Knobbelmonsters en Ander Gespuis eens, MichaM. Dan zie je het vanzelf! Je bent toch lid van de leescirkel? Je moet er misschien even aan wennen maar echt, er staan geen verkeerde woorden in en het verhaal op zich is ook goed in elkaar gezet.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden :? . Iemand die dyslectisch is (of weet ik veel, ergens anders last van heeft) zou in mijn ogen welkom zijn, maar als je SPAM :puke: of andere zooi op het forum gaat gooien.... Dan heeft Dries 100% :nod: gelijk! Heel snel er uitgooien, denk ik dan maar!