Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Down with the mist, here is WriterJerre

Hey mede Homo Ecrivarissen Mijn naam is WriterJerre, aka Bubbleblower dit laatste omdat ik in mijn verhalen een nieuwe wereld probeer te creëeren. Mijn echte naam is Jeroen, student Toegepaste Psychologie, 1e jaar. Ik ben 18 en heb een vriendin. Mijn passie voor schrijven heb ik al sinds mijn 10de, maar sinds mijn 16de ben ik echt bezig met schrijven. Nu weten jullie al iets, bij vragen: aarzel niet! MVG WriterJerre

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kom op, Jerre, dit is allang weer vergeten en vergeven. Gewoon lekker doorgaan. Ik was en blijf een fan van WriterJerre!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kom op, Jerre, dit is allang weer vergeten en vergeven. Gewoon lekker doorgaan. Ik was en blijf een fan van WriterJerre!
Doe me dan een plezier en becommentarieer mijn laatste schrijfsels eens ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
WriterJerre, Als ik naar je avatar kijk, dan zie ik aan een redelijk lange jongen die iets met basketbal heeft. Klopt dat? Of zit ik er helemaal naast?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
voor de allereerste keer stel je me teleur FS, ik ben slechts 1m84 en ik heb absoluut niets met basket! wel met badminton, maar ik ben gestopt :(

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi liedje, maar ik vind Bono soms TE beeldend maar wel prachtige muziek! Btw, mij schokkeer je niet gemakkelijk hoor

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk....
Ja maar Writer Jerre, we zitten hier niet alleen maar om jouw gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te hebben :confused: En jij zit hier toch ook niet alleen maar voor je eigen bundel? :confused: Toch ook voor ons??

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk....
Ja maar Writer Jerre, we zitten hier niet alleen maar om jouw gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te hebben :confused: En jij zit hier toch ook niet alleen maar voor je eigen bundel? :confused: Toch ook voor ons??
Zjors, het is niet voor niets punt 5 van 5, tuurlijk lees ik ook de gedichten en verhalen van de anderen, ik ben toch geen egoïst... Feit is wel dat ik mijn gedichten laat becommentarien omdat jullie daar zo machtig goed in zijn! Wees gerust, ik laat jullie niet in de steek!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk....
Ja maar Writer Jerre, we zitten hier niet alleen maar om jouw gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te hebben :confused: En jij zit hier toch ook niet alleen maar voor je eigen bundel? :confused: Toch ook voor ons??
Hoezo "we"?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk....
Ja maar Writer Jerre, we zitten hier niet alleen maar om jouw gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te hebben :confused: En jij zit hier toch ook niet alleen maar voor je eigen bundel? :confused: Toch ook voor ons??
Hoezo "we"?
Nee inderdaad, FS en ik zitten hier alleen maar om WriterJerres gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te helpen, dat is onze taak :p

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mmm.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk....
Ja maar Writer Jerre, we zitten hier niet alleen maar om jouw gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te hebben :confused: En jij zit hier toch ook niet alleen maar voor je eigen bundel? :confused: Toch ook voor ons??
Hoezo "we"?
Nee inderdaad, FS en ik zitten hier alleen maar om WriterJerres gedichtenbundel zo snel mogelijk in de lucht te helpen, dat is onze taak :p
:lol:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan FS en eigen, dank je voor de steun, ik zal er nog vaak gebruik van maken ;) Aan iedereen: wie van jullie vind dat ik genoeg talent heb om met mijn schrijven meer te doen? Bv. iets uitgeven of publiceren in een krant ofzo? Groetjes WriterJerre

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik en enkele anderen richten vanmiddag een eigen krant op (of hoe je dat ook noemt). Ik zal eens een balletje opgooien of er ook een hoekje kan komen voor een wekelijks gedichtje...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Aha, WR, je hebt er dus over nagedacht. Je gaat in ieder geval de goede kant op. Maar als Eigen met een eigen krant komt, heb je vast een streepje voor. Hoe gaat de krant heten, Eigen?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan allen, hoogstwaarschijnlijk gaan jullie me niet veel meer horen de komende maanden, mijn grootvader ligt praktisch op sterven en mijn tante is net terug van een puncite, daar is borstkanker bij vastgesteld... Aangezien het mijn favoriete familieleden zijn zal ik wel veel van me af schrijven, maar ik vrees voor mijn activiteit bij proeflezen enzovoor... Desalniettemin zal ik proberen dingen te posten, maar ja... Groetjes een ietwat trieste WriterJerre

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na mijn nachtelijke babbel met eigen heb ik besloten om mijn best te doen te blijven schrijven. Het zal dan wel poëzie met pijn zijn, maar dat moet ook kunnen...