Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Down with the mist, here is WriterJerre

Hey mede Homo Ecrivarissen Mijn naam is WriterJerre, aka Bubbleblower dit laatste omdat ik in mijn verhalen een nieuwe wereld probeer te creëeren. Mijn echte naam is Jeroen, student Toegepaste Psychologie, 1e jaar. Ik ben 18 en heb een vriendin. Mijn passie voor schrijven heb ik al sinds mijn 10de, maar sinds mijn 16de ben ik echt bezig met schrijven. Nu weten jullie al iets, bij vragen: aarzel niet! MVG WriterJerre

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat de immer aanwezige WriterJerre al een tijdje afwezig was.
Nou ja, de IMMER aanwezige... :\\ Welkom terug!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Dargor, ik zal het nodig hebben... Hoop dat ik nog tijd vind om te schrijven, ik loop over van ideeën, maar heb geen tijd om mijn pen op te nemen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat die pen dan maar even liggen en slaag! Die ideeën lopen niet weg. Ik wens je veel succes Writer Jerre. En dat van het schrijverscafe en de roep om bijstand... Dat heb je inmiddels wel nageplozen denk ik. Hopelijk mogen we lang van je genieten.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil V, heel erg bedankt, maar Schrijven zet je niet zomaar naast je neer, het verteert je, zoals wrok je verteert nadat je een goede vriend in de steek liet. Schrijven is meer dan een handeling, het is wie je bent en hoe je bent... Zonder mijn pen, is er geen "mijn" :p Note to self: stop met iedereen te bedanken!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is er mis met bedanken? :confused: :( :) :D
Let the world be the judge of that... En dan nog, ik blijf toch eigen baas! :p

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is er mis met bedanken? :confused: :( :) :D
Let the world be the judge of that... En dan nog, ik blijf toch eigen baas! :p
Ik bedoel hiermee dat de wereld mag beslissen of het erg is mensen veel te bedanken...

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, dus je zit vanaf nu vast aan het veelzijdige, onvolprezen leven van de twintiger! You lucky! Van harte met het bereiken van deze mijlpaal. Geniet er dubbel van, voor je het weet ben je aan de overkant en wacht de oversteek naar de 30 op je (en vanaf dan wordt het minder :D, )

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd!
thanks FS, mijn laatste gedicht is denk ik iets voor jou

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb ik geprobeerd, maar ik word steeds te persoonlijk, terwijl ik het netjes wil houden
Ga volledig je gang, ik kan tegen een stootje... Is het zo slecht?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent vaak zo wijs, nu doe je als een jongetje :(
Sorry, rotdag vandaag, echt, plus ruzie met mijn vriendin... Ben niet in the mood voor wijsheid

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey weer even een post van mezelf punt 1: ik heb beslist voor eind augustus 2009 mijn eerste gedichtenbundel af te hebben punt 2: vandaag ook mijn 2 nieuwe gedichten op 2 dagen punt 3: ik doe momenteel vakantiewerk, dus ik ben alle dagen stikkapot punt 4: ik ga niet op vakantie waarschijnlijk, dus ik blijf gezellig op schrijversonline om gedichtjes en verhalen te lezen punt 5: ik wil graag iedereen oproepen om mijn gedichten te becommentariëren, als jullie dit vaak doen, zorg ik ervoor dat in mijn bundel jullie vermeld worden voor al jullie harde werk.... Punt 6: er is geen punt 6 ;) Groetjes WriterJerre