Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - verwijderd -

- verwijderd -

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Carmen, welkom! Klinkt interessant, Writing for Performance. Waarom heeft de opleiding een Engelse naam? Schrijf je er alleen in het Engels? Veel succes alvast met het aangenomen worden :) Even een tip: als je in de titel van je bericht je naam zet, weten we ook wie zich in dit onderwerp voorstelt. Er stellen zich namelijk dagelijks mensen voor. ;) PS DeEllis, even off-topic: hoe heet de bloem in je avatar? Ik zie hem hier ook in Spanje, in tuinen, ben erg nieuwsgierig naar de naam.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle welkomsreacties. Geen idee waarom de opleiding een Engelse naam heeft. De opleiding is namelijk helemaal in het Nederlands. Internationaal staat het bekend als The School of Writing, mar dat is pas sinds een jaar. Het toelatingsexamen is al achter de rug, en nu maar hopen dat ik bij de beste 16 zit.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom succes met je toelating.ik zal voor je duimen. Ik heb eens van iemand gehoord die in België een opleiding deed die ook met taal en met preformen te maken had. Taalkunstenaar noemde hij het geloof ik.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle lieve welkomstberichtjes. Als ik de uitslag heb (28 april) zal ik hier zeker de uitkomst plaatsen.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle welkomstberichtjes. Ik ben nu bezig met het forum goed doorlezen (voordat ik dubbele topics ga openen) en ga zo meteen mijn eerste gedicht plaatsen. Ik heb nog geen eigen site, maar na de examens wil ik een goede site gaan opzetten.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
AndreaClimbing vroeg:
PS DeEllis, even off-topic: hoe heet de bloem in je avatar? Ik zie hem hier ook in Spanje, in tuinen, ben erg nieuwsgierig naar de naam.
De bloem in de avatar van DeEllis is de paradijsvogelbloem (Strelitzia reginae), van oorsprong afkomstig uit Zuid-Afrika.