Aangenaam kennis te maken, de naam is Ka Sha Gan
Aangezien ik sinds een tijdje toegetreden ben tot een schrijversgroep waarvan een aantal leden zich hier nogal eens eens laten zien, dacht ik bij mezelf... Toch eens even gaan kijken...
Nu heb ik me geregistreerd hoewel ik niet vaak aanwezig zal zijn, ben ik bang. Te weinig beschikbare tijd, hoewel ik als amateurschrijvertje met de ambitie mijn romans uitgegeven te zien hier zeker goede adviezen zou kunnen lezen. Ik ben zeer benieuwd.
In de hoedanigheid van freelance correspondent van een lokaal blaadje en redactielid van Pure Fantasy, schrijf ik redelijk wat en zie ik nogal wat teksten voorbijkomen. Ik merk wel dat het een verrijking is om eens - door middel van ons gezellige schrijversgilde - met andere teksten in aanraking te komen.
Begrijp me goed... ik schrijf fantasy, maar in geen geval de epische fantasy waaraan wel erg vaak wordt gedacht bij het woord fantasy. Wat dan wel?
Eh... moeilijk... ik denk een mengeling van dark fantasy, horror, contemporaine fantasy... of is dit grotendeels hetzelfde? ;-) Ach, nuance verschillen...
Mijn eerste roman wordt op dit moment onder handen genomen door een vakkundig redacteur, mijn tweede roman is in handen van meedogenloze proeflezers en mijn derde roman ben ik nog een beetje in de juiste verhoudingen aan het kneden. Ik ben niet snel tevreden.
Lang verhaal, besef ik nu ik omhoog kijk.
Dus... hoi... eh...mijn echte schrijversnaam is Rik Raven en ik ben geen kerel. Meer informatie is te lezen op www.rikraven.com
Ik bekeek je site en
Welkom. wat is niet epische
Welkom! Je zit toch ook op
jacobjanvoerman
klopt. er is erg veel
Welkom! Ik ben ook een
Ha, welkom hier Ka Sha Gan.
Ha welkom!!! Uiteindelijk
Welkom hier. Zo
Welkom Ka Sha Gan
Leuk je hier te zien. Mag
Welkom Ka Sha Gan! Ik