Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wil V. - Schrijfkriebels

Hallo schrijvers en schrijfsters. Mijn naam is Wil. Sinds ongeveer een jaar heb ik de schrijfkriebels. Een paar maanden geleden ben ik begonnen met de schrijfcursus "schrijven in vrijheid" Zeer inspirerend. Schrijven betekent voor mij zo ongeveer hetzelfde als lekker eten. Het is een behoefte waaraan ik graag gehoor geef. Kortom, gretig dus. Via deze site hoop ik te leren kennen, en te herkennen. Groet, Wil

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan is het inderdaad wel leuk om hier eens rond te snuffelen en mee te doen. Wie weet krijg je de schrijfkriebels helemaal te pakken en ben je niet meer te stoppen. Er is hier veel inspiratie :!: en aanmoedigingen te vinden. Heel veel succes. :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan is het inderdaad wel leuk om hier eens rond te snuffelen en mee te doen. Wie weet krijg je de schrijfkriebels helemaal te pakken en ben je niet meer te stoppen. Er is hier veel inspiratie :!: en aanmoedigingen te vinden. Heel veel succes. :thumbsup:
Dank je Jeanet, Ik zit net te lezen in "proeflezen" Erg mooi om al die verschillende genres te ontdekken. Van de meesten weet ik de naam niet eens. Het lijkt wel of velen hier al een afgeronde schrijfopleiding hebben gehad. Daar kan ik natuurlijk mijn voordeel mee doen!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil V Je reacties zijn fijn, open en eerlijk en dat komt bij mij heel goed over. Blijf lekker jezelf groetjes. http://i35.tinypic.com/10wi6ns.gif
Dank je Roos, Dit is voor mij een ontdekkingstocht. Toch lekker om jezelf af en toe te laten proeflezen. Als leek vraag je je onwillekeurig af of je pennevruchten "te pruimen" zijn. En hier wordt je op een vriendelijke manier gewezen op je mogelijkheden, maar ook op zaken die vatbaar zijn voor verbetering. Ook al heb je nog geen aspiraties om te publiceren. Ik merk dat de commentaren komen van mensen die al een hele route hebben afgelegd. Ik voel me daarbij echt een groentje van 52 jaar! Ook zie ik een groot verschil in beleving. Als je kunt spreken van een "spirituele schrijfstijl" dan zou dat mijn stijl zijn. Dat heb ik hier nog niet veel gezien, maar wellicht lees ik te vluchtig. Het is dan ook de vraag of ik hier op mijn plaats ben. Dat moet ik nog ontdekken. Geduld is hier de sleutel denk ik. Er is hier zeker vrijheid, dat past zowiezo bij me! Ik schrijf vrij van regels en voorgeschreven vormen. En ik zal wel zien hoe erop gereageerd wordt. Een gouden herfstdag toegewenst! Wil Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil V Als je eens tijd hebt om mijn blog te lezen, kom je er achter dat ook ik in hetzelfde genre werk. (zie ook profiel) Zeker er zijn er niet zo veel hier en het is ook een genre apart. En dan nog weer heel verschillend van elkaar, maar dat is juist in Schrijvenonline het fijne: we zijn serieus en vol inspiratie (soms niet) bezig. De saamhorigheid die ook ik hier al ondervond, maakt dat ook ik graag lid ben van Schrijvenonline (plus) Fijne dag Groetjes!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet ik alweer met de billen bloot..... Hoe kom ik op een blog?? Jaja, blond AAarrrrgggg Was ik maar 20 jaar jonger, dan waren mijn hersencellen nog niet zo lui !

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil, je bent er weer (al, nog) :D Gewoon op het blog van Roos klikken (maar haar blog zie ik nergens staan) :confused:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil, je bent er weer (al, nog) :D Gewoon op het blog van Roos klikken (maar haar blog zie ik nergens staan) :confused:
Ja Eigen, ik ben er.... soms, vaak, immer. Dank je voor je reactie, maar ik schiet er niet veel mee op vrees ik. Vertel me een ander blog waar ik wel op kan klikken. Waar vind ik een blog? Van wie dan ook ?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil, het duurde even, want ik moest er een tijd naar zoeken. Maar we hebben ooit een topic over onze eigen sites gemaakt. Hier komt-ie (ben je wel even zoet): http://www.schrijvenonline.org/forum/9700
Dank je Eigen (hiermee heb je wel je eigen naam prijs gegeven, dat begrijp je ?) Ik zal zeker zoet zijn, (z.z.z.z.) dat denk ik ook. Wat een schat aan leesplezier!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet ik alweer met de billen bloot..... Hoe kom ik op een blog?? Jaja, blond AAarrrrgggg Was ik maar 20 jaar jonger, dan waren mijn hersencellen nog niet zo lui !
Wil ik ben 69 en heb het ook gevonden dank zij hulp van de onlineschrijvers , dus binnen korte tijd beheers je ook dat groetjes en succes.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat schrijverscafé is echt een feest zeg! Je fantasie kun je daar op topsnelheid laten razen. Erg leuk hoor!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in dit tempo met reageren doorgaat, haal je Waus qua reacties nog wel eens in. Maar ja, je kent Waus natuurlijk nog niet...
Ik begrijp dat mijn tempo van reageren ongebruikelijk snel is ? Langzaam als je het vergelijkt met mijn telefoongesprekken. Nee, Waus ken ik nog niet.
:D Jouw tempo van reageren is langzaam in vergelijking met de rest hier. Iets van mijn tempo heb je, denk ik. En een beetje laat welkom, Wil :o maar daardoor niet minder gemeend! EDIT: Dit is heel toevallig, maar dat ik net met een reactie over snelheid van reageren mijn 7000ste post bereik... wat erg xD

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zegt meer over mijn vake offtopic-gaan dan over wat ik weet op schrijfgebied, hoor, ik kan heel goed offtopic gaan :o Veel plezier hier, maar daar weet je ondertussen al aardig wat van, volgens mij :P

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, Waus, maar er moet toch ook iemand zijn die af en toe eens stiekem iets doet wat eigenlijk niet mag. :D En jij bent nu éénmaal goed om af en toe een offtopic er tussen te zetten. :lol: Gefeliciteerd met je 7000 inmiddels 7005 post.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, bij je 10.000e reactie moet er een groot feest georganiseerd worden :D

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, Waus, met die lekkere appeltaart van jou erbij. :nod: Wat heeft Eigen toch een goede ideeën. :lol:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeanet, maar maar :paranoid: ik ben er best wel goed in ja... ook in dit voorsteltopic, sorry Wil V... :o Een groot forumfeest ja :lol:

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maak me een klein beetje zorgen over Wil, met al dat leesvoer, komt ze nu nog wel aan het schrijven toe? :p ;) De stukjes die je post zijn luchtig, lezen vlot en verwoorden prima wat er in je omgaat. Wie weet zien we je straks ook bij proeflezen (of sta je er al en heb ik het gemist?). Hoe dan ook, welkom en veel plezier op SOL! (Wow - Waus - 7006, zou het een record zijn? En jouw of topic neiging werkt zeer inspirerend, nooit mee stoppen. Op naar de 8000!)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Whaha, zullen we dan maar gauw van Wils topic een stiltetopic maken? (@Ceridwen, ja het record van SO, maar ergens anders heb ik precies 44.200 posts dus dat zegt niks. Hihi, dank je ;) )

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, Wil, Dan hebben we het niet echt over het onderwerp waar het over zou moeten gaan. :D Daarom hebben we een schrijverscafé gekeregen. Daar mag over alles gekletst worden.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Spaansepeper. Ik zag je regelmatig bij het absurde verhaal! En nog wel elders ook. Leuk om mensen op allerlei plekken tegen te komen. Álleen maar kletsen is tijdelijk gesloten, dus dat wordt behelpen... Veel succes met alles!