Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wil V. - Schrijfkriebels

Hallo schrijvers en schrijfsters. Mijn naam is Wil. Sinds ongeveer een jaar heb ik de schrijfkriebels. Een paar maanden geleden ben ik begonnen met de schrijfcursus "schrijven in vrijheid" Zeer inspirerend. Schrijven betekent voor mij zo ongeveer hetzelfde als lekker eten. Het is een behoefte waaraan ik graag gehoor geef. Kortom, gretig dus. Via deze site hoop ik te leren kennen, en te herkennen. Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Eigen.... Ik mag hopen van niet, Anders ziet het er slecht uit voor me. Nieuwsgierig ben ik wel! Waar kan ik jullie werk vinden (anders dan in "proeflezen" )? Wordt er wel eens een heel verhaal geplaatst ?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wil. Ik ben zelf nog niet lang actief, maar voel me hier thuis. Ik hoop dat jij dat ook doet. :) Groetjes Doortje

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Doortje, Dank je voor je welkom... Ik moet nog wat meer ervaring opdoen op deze site om te beoordelen of dit het is voor mij. Het valt me op dat er nogal wat ervaring en deskundigheid aanwezig is bij de gebruikers. Dat maakt me wat verlegen.... logisch. Mijn schrijf behoefte bestaat niet zozeer uit het leren hoe te schrijven. Veel meer uit het loslaten van regels en vormen. Puur de flow voelen die me overspoelt, wanneer mijn vingers over de toetsen razen. Daaruit ontstaat vaak genoeg een flut stuk, maar soms, heel soms, lees ik met een gevoel van verrassing terug, wat er zojuist op mijn scherm verscheen. Herkent iemand dit ? Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben mezelf en dat hondje is zo lief en die doos staat symbool dat ik bijna geen huis meer heb.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ai, pijnlijk, bijna geen huis meer... Goed dat je jezelf bent... komt niet zo vaak voor. En ja, inderdaad, het hondje lijkt me heel lief. :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik de winter maar met een dak boven m'n hoofd doorkom, ben ik al dik tevreden. Maar goed, nu weer naar jou...

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ontzettend aardig.... Dank voor je welkom Roos!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je van me weten Eigen ? Ik heb helaas geen kamer over voor je...
Huh? :paranoid: :eek: Nee, ik kom niet bij jou logeren, hoor... Ik bedoel: nu weer naar jou, naar jouw welkomsttopic :nod:

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik stond even op een verkeerd been. Kan gebeuren. Ik ben een natural blonde.... Je begrijpt... compleet onervaren in dit soort communicatie. Went wel. Ik groet je een mooie woonruimte, Wil

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk zo'n humorvol mens... Valt er iets te lezen van jou ? Ergens? En zo ja, waar dan ?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja hoor, hier op SO, in m'n boeken, in m'n kranten en verder her en der op internet.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Wil, van harte welkom. Het klinkt alsof je al verslaafd raakt. :nod: Als je wilt weten wat mensen hier schrijven, kun je bij Boekpresentaties kijken. Die staan bij het 'Alleen voor leden'-deel. Daar staan de boeken die door leden geschreven zijn. Veel leden hebben ook een website als onderschrift (zoals ik) en daar staat dan vaak ook informatie over wat ze schrijven. Verder, of je naïef bent, tja, vast. Ik ben één van de weinigen die onder haar eigen naam schrijft. Toen ik me net aanmeldde dacht ik: Ach, ik ga toch alleen over schrijven schrijven, kan toch geen kwaad als ik mijn eigen naam gebruik? Inmiddels staan er wel heel veel persoonlijke dingen van me op de site en zou ik soms wensen dat ik niet mijn eigen naam had gebruikt. En nog een tip: als je op meerdere mensen wilt reageren, kun je dat gewoon in één post doen. Als je de naam van degene op wie je reageert ervoor zet, eventueel met @ ervroor, is dat duidelijk zat. En als een post je bij nader inzien niet bevalt, kun je ernaartoe gaan, op 'bewerken' klikken en de post aanpassen. Succes!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij is dit voorsteltopic één die heel snel op de tweede pagina is gekomen. :nod: Zou dat kunnen omdat jij Wil, hier bij so niet meer weg te krijgen bent sinds gisteren? Vraag me nog steeds af of je wel hebt geslapen vannacht. Je was nog laat aan het tikken met degenen die in een ander ritme wonen dan wij. :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He, Jeanet.... Leuk jou ook weer te zien, Ik krijg de indruk dat jij ook heel actief bent hier. Wees gerust, een keertje zal ik wel weer gaan slapen hoor. Ik werk van huis uit en kan dus regelmatig (de hele dag) :nod: , in de gaten houden wat hier gebeurt. Bovendien zie ik zoveel vriendelijke gezichten hier! Ik ben even "in de ban " Maar zal op tijd gas terugnemen hoor! Ik probeer in snel tempo deze site te doorgronden. Binnenkort ook beginnen met leeswerk. Voorlopig zal ik me niet vervelen. Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: en bijna op de derde pagina :D
Heerlijke conversatie..... Inspirerende mensen. Het houdt ons van de straat nietwaar? Groet, Wil

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, totdat ik geen dak meer boven me hoofd heb he :D
Met het schaamrood op mijn kaken moet ik vaststellen dat de grootste bijdrage aan deze pagina's geleverd wordt door..... mijzelf. Ik heb nog enkele dakpannen in mijn schuurtje liggen, maar daar heb jij niets aan..... En tja, als jij geen dak meer hebt, wordt je computer nat, en kun je niet meer reageren. Een aderlating! Vrolijke groet (i.p.v. smiley) Wil

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in dit tempo met reageren doorgaat, haal je Waus qua reacties nog wel eens in. Maar ja, je kent Waus natuurlijk nog niet...

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in dit tempo met reageren doorgaat, haal je Waus qua reacties nog wel eens in. Maar ja, je kent Waus natuurlijk nog niet...
Ik begrijp dat mijn tempo van reageren ongebruikelijk snel is ? Langzaam als je het vergelijkt met mijn telefoongesprekken. Nee, Waus ken ik nog niet.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in dit tempo met reageren doorgaat, haal je Waus qua reacties nog wel eens in. Maar ja, je kent Waus natuurlijk nog niet...
Maar dat zal niet lang meer duren dan kent Wil de meesten hier wel. De inburgering binnen so gaat vaak heel snel. :nod: @Wil ben je ooit nog eens van plan om verhalen of iets anders te gaan schrijven, en die misschien eens bundelen in boekvorm? Kortom heb je in het schrijven nog andere toekomst plannen dan wat je tot nu toe schrijft?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Concrete plannen heb ik er niet mee, behalve ervan genieten. Natuurlijk kom ik niet voor niets terecht bij deze club creatievelingen. Het gaat me voorlopig vooral om het spiegelen. Om het enthousiasme, en plezier dat je kunt delen met mensen die begrijpen, hoe je urenlang achter je computer kunt zitten. Peinzend, verzinnend, of (in een gunstig geval) echt schrijvend! Ik ben hier nog geen jaar mee bezig, dus sta aan het begin van iets, waarvan ik niet weet waar het toe zal leiden.