Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nienkea

Hallo ik ben Nienke Ik ben 44 , woon samen en we hebben drie kinderen Ik heb geschiedenis gestudeerd en gedoceerd Meestal commerciële banen gehad In de zomer zat ik 10 weken met m'n knie En kon niet veel en ben begonnen met schrijven Voor ik het wist was Tjalf daar en ging hij naar Mars Ik ben tot 3/4 van m'n boek gekomen en merkte dat Tjalf geen kant meer op kon Ik moet nog veel leren en het wordt een lange weg Ik heb me voorgenomen van de weg te genieten en dan pas te kijken of het resultaat Commercieel is Ik lees veel van jullie stukjes en vooral ook de commentaren op elkaar Het bevalt tot nu toe heel goed al vind ik de stilte rond een stuk enger dan het commentaar!!!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Nienke. Ik vind het goed dat je eerst commentaren leest en geeft. Er komen hier ook mensen die meteen een stuk voor proeflezen neerpleuren en dus nemen, niks geven. Op zulke stukken geef ik per definitie nooit commentaar (ik léés de stukken niet eens), maar ik zie nu reikhalzend uit naar jouw probeersels.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Leonardo mea culpa mea culpa Ik wist niet dat deze mogelijkheid bestond dus ik had al gedropt, ben geen haar beter dan anderen , ben ik bang Mooie profielfoto! Diana en Wolfke ook heel hartelijk bedankt!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker