11 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Nienkea

16 december 2012 - 10:40
Hallo ik ben Nienke Ik ben 44 , woon samen en we hebben drie kinderen Ik heb geschiedenis gestudeerd en gedoceerd Meestal commerciële banen gehad In de zomer zat ik 10 weken met m'n knie En kon niet veel en ben begonnen met schrijven Voor ik het wist was Tjalf daar en ging hij naar Mars Ik ben tot 3/4 van m'n boek gekomen en merkte dat Tjalf geen kant meer op kon Ik moet nog veel leren en het wordt een lange weg Ik heb me voorgenomen van de weg te genieten en dan pas te kijken of het resultaat Commercieel is Ik lees veel van jullie stukjes en vooral ook de commentaren op elkaar Het bevalt tot nu toe heel goed al vind ik de stilte rond een stuk enger dan het commentaar!!!

11 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
25 januari 2013 - 18:33
Thx Suicune Als ik een keer iets voor je moet nakijken op historiciteit, dan doe ik dat graag vooral je stuk over Rome! als je tijd hebt: ik heb een stukje over Falco, de vader van Tjalf, op proeflezen gezet in drie versies... en ik kan niet kiezen... ik blijf maar schaven dus als je tips hebt, dan zijn ze erg welkom! groetjes !

11 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 februari 2013 - 9:11
Hallo Nienkea, Ik heb je gemist bij de laatste opdrachten van de schrijfmaand. Leuk om hier meer over je te weten te komen. groeten van mij

11 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 februari 2013 - 9:38
Hoi Marja Ja ik ben halverwege afgehaakt en aan m'n ms begonnen. Heb jullie wel gemist! Het was een goeie oefening. Wat was je woord bij de laatste oefening? Lief dat je me bent komen opzoeken!

11 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
4 februari 2013 - 8:28
Mijn woord bij de laatste oefening was "potverdodo"een uitgestorven vloek die nooit een vloek is geweest, Helaas ging ik weer te enthousiast van start en realiseerde me later pas dat het een verboden uitroep was. dus helaas. niet geslaagd. jij succes verder met schrijven.