Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jacqueline Zirkzee

Hallo allemaal, ik ben auteur en geïnteresseerd in alles wat met schrijven (en lezen) te maken heeft. En dan kun je niet om Schrijven Online heen ;-) Als lid van de Facebook groep leek het me leuk om hier ook eens een kijkje te nemen.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Jacqueline, wat leuk je hier te treffen! Welkom. En Inderdaad, om SOL kan je niet heen. Moet je ook niet willen. :D Ik bedenk ineens dat jij niet weet wie er achter Pluisebol zit. :ninja:

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jacqueline! Toevallig kwam ik je naam gisteren nog tegen in het dankwoord van 'De kopiist' van Hanny Alders. Mooi om er op het forum weer iemand bij te hebben die (in elk geval ten dele) in de hoek van de historische verhalen zit. Zelf zit ik vol schrijfplannen in die richting.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Jacqueline, wat leuk je hier te treffen! Welkom. Ik bedenk ineens dat jij niet weet wie er achter Pluisebol zit. :ninja:
WIE WIE WIE? Ik kan slecht tegen onzekerheid...

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jacqueline! Toevallig kwam ik je naam gisteren nog tegen in het dankwoord van 'De kopiist' van Hanny Alders. Mooi om er op het forum weer iemand bij te hebben die (in elk geval ten dele) in de hoek van de historische verhalen zit. Zelf zit ik vol schrijfplannen in die richting.
Hoi Hay, je bent de eerste die is opgevallen dat mijn naam daar staat, geloof ik... Ik mis Hanny nog steeds, we correspondeerden veel. Dank voor je welkom.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bedenk ineens dat jij niet weet wie er achter Pluisebol zit. :ninja:
WIE WIE WIE? Ik kan slecht tegen onzekerheid...
stuur me maar een PB

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal! Marjan schreef dat ze ook twittert, dat doe ik natuurlijk ook, onder de naam zirkzeeschrijft, en ik zit op facebook, etc etc. Ik kan nog niet zo goed mijn weg vinden op dit forum, maar ik bekijk zo nu en dan eens wat - en als ik wat te melden heb, zal ik zeker tzt wel wat posten.