Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

'Dag' zegt dwe.

Hoi, Ik timmer en ik bouw. Maar 's avonds schrijf ik soms een verhaal of een email en denk: 'dat kan beter.' Soms lees ik dan jullie tips. Misschien dat ik zelf nog eens met een vraag kom, of een tip, of een verhaal... Groet Douwe.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Douwe zwoegt en timmert en 's avonds droomt hij weg bij een e-mail die schittert een bouwvakker van de leg zoekt het hogerop slaat de spijker op zijn kop Welkom!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom op de site, dwe. Schroom niet om iets te plaatsen. Zo ben ik hier een poosje terug ook mee begonnen. Als het je lukt om alle feedback te omarmen krijg je een gratis schrijfopleiding. Ik heb enorm veel geleerd en uiteindelijk een boek geschreven een een wedstrijd met vaderbrieven gewonnen. Mijn boekpresentatie zal ik binnenkort plaatsen.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste DWE, Dank u wel voor de reactie op mijn gedichtje. Ben hier al een tijdje maar snap nog steeds niets van al die regeltjes hier. Hopelijk leer ik ze nog eens. Groetjes Priegel

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeg maar je, Priegel. Dat van de regels komt vast nog wel eens goed. Anderzijds, ik heb vaak wel sympathie voor mensen die daar moeite mee hebben. :)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik kijk naar jouw aantal berichten (606) en de duur van je lidmaatschap (bijna één jaar), voel jij je hier vast thuis ... Alsnog hartelijk welkom, Douwe!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Dwe, Je onderschrift danst met één regeltje de volgende post in. Jij weet de aandacht wel goed te verleggen zeg! ;) Leuk je weer te lezen

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geneuzel: op mijn telefoonscherm tien regeltjes boven, vijf over de volgende post heen. Of verhouding 8/7 bij een langere post van jou. Gelukkig is je onderschrift een plezier om te lezen.