Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hier is Hekate

Vervelend vind ik dat altijd, mezelf voorstellen. Ik sta niet zo graag in het midden van de belangstelling. Maar het is wel zo netjes. Ik ben dus Hekate, op sommige andere fora ook wel bekend als seraphim, en in het dagelijkse leven als Karlien. Ik ben 32, woon in Antwerpen, en werk bij een expeditiebedrijf, als hoofd van de adminstratie op de exportafdeling. Verloofd, (nog) geen kinderen. Ik schrijf vooral horror, fantasy, magisch realisme en aanverwanten. De laatste tijd ook wat SF daarbij. In principe sta ik open voor alle genres, maar meestal sluipen er wel bovennatuurlijke elementen in. Ik schrijf (en lees) vooral graag kortverhalen. Daarvan zijn er tot nu toe al 10 gepubliceerd. Een mooi rond getal, maar ik hoop het daar niet bij te houden ;) Het meest recente was "Leven op Yoggoth VI" in de bundel Zee van Verbeelding, uitgegeven door BOF (books of fantasy).

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hekate, op dit mooie forum! Jij bent al een heel eind met uitgever, geweldig! Ik wens je hier veel plezier, maar dat wel lukken. Wat is dat toch wat je net niet goed kunt zien op je foto? Nee hoor, ik ben helemaal niet nieuwsgierig. :D

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Juist! :) Ik meende je al van de avatar te herkennen, maar was niet zeker van mijn zaak. ;)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hier dan een onbekend gezicht. Welkom in onze mysterieuze wereld. :ninja:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
SOL is hoewel een heel prettig wereldje, bij tijden ook heel mysterieus. Je komt er nog wel achter. Maar voel je er thuis, want er is ook heel veel warmte.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi ik dacht als jij oude berichten kunt lezen, dan duik ik helemaal in de geschiedenis Grappig je hebt hierboven nog geen kinderen en nu heb je een baby! Doe je nog hetzelfde werk? Ik zie dat je je weg inmiddels meer dan gevonden hebt groetjes Nienke