Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

MarjoleinA

Hierbij zal ook ik mij ook even voorstellen. Mijn naam is Marjolein, ik ben 30 jaar. Sinds een jaar heb ik er bewust voor gekozen om geen betaald werk meer te doen. Ik wil mij volledig kunnen richten op mijn 2 kinderen en mijn grote passie schrijven. Voor het laatste zit ik in een verkenningsfase. Ik volg een opleiding schrijven via de LOI welke ik bijna heb afgerond. Verder ben ik vooral aan het oefenen en uitproberen. Mijn aanmelding op deze site is daar een hele mooie aavulling op.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welkom! Met zo'n oriëntatiefase heb ik het ook gedaan. Ik ben 56 en kan na een periode van mantelzorg geen werk meer krijgen. Ik won wel schrijfwedstrijden waaraan ik meedeed, toen nog voor de flauwekul. Dan maar daarmee de tijd doden? En hopelijk levert dat dan ooit iets op? Van juli vorig jaar heb ik een halfjaar gewoon alles geschreven wat maar in me opkwam, en toen het halfjaar om was ben ik gaan kijken wat, van dat alles, eruit sprong. Voor mij werkte het, misschien voor jou ook. Verder is dit een heel leuk forum en ik heb hier bijzonder veel geleerd. Hopelijk voelt het voor jou straks ook zo. Jannie

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik richt me voornamelijk op proza. Ik wil/kan me nog niet vastleggen aan een genre. Tot nu toe liggen korte verhalen mij het beste. Een ding weet is zeker en dat is dat dichten niet geschikt voor mij is. Toch al een stap verder in mijn zoektocht. Het forum spreekt me erg aan. Ik heb al veel interessante ondekkingen gedaan.