Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een boek uitgeven op zeer jonge leeftijd. Koppig of juist goed?

Hoi! Ik ben erg jong, maar schrijven is één van de dingen die ik al heel lang doe. Zo heb ik leren typen. Ik heb veel websites bezocht van uitgeverijen. Op zo'n beetje alle websites lees ik dat ze (bijna) geen boeken uitgeven van jonge mensen, omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn. Eigenlijk demotiveerd mij dit een beetje en ben ik er een tijd mee gestopt. Ik maak dingen ook niet zo snel af, maar ik wil nu toch echt iets gaan afmaken. Is het verstandiger om te wachten tot ik wat ouder ben of is het juist goed om eigenwijs te zijn en het toch te proberen? Om alles wat duidelijker te maken: Ik ben vijftien, over twee maand zestien. Oh ja, en om er nog een schepje bovenop te gooien blijf ik ook nog eens zitten. In 4vwo. Ik zou heel graag advies krijgen over mijn dilemma. Alvast bedankt!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb net je verhaal gelezen. Prachtig geschreven! Groot gelijk dat ze jouw die prijs hebben gegeven. ;) Dat verhaal is wel niet echt mijn genre, ik vind het iets te triest. Ik lees persoonlijk liever verhalen met een vrolijke afloop. Anders slaap ik slecht, haha. :p Bedankt voor je uitleg. Nu begrijp ik het verschil. ;) Graag, maar wat bedoel je precies met een 'voorsteltopic'? Groetjes! FantasyUK :)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je. Ze hadden de prijs op de post gedaan, haha. De bloemen hielden ze achter. :\\ Dat mag. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Ik ben dol op verhalen die niet (helemaal) goed aflopen. }) Gelukkig nooit last van gehad met in slaap komen/slapen. Dat zou wat zijn; ik verzin mijn verhalen onder andere tijdens de nutteloze minuten tussen het in bed stappen en het rijk der dromen betreden, dus dan zou ik héél slecht slapen elke nacht. Graag gedaan. Het spreekt voor zich dat je als auteur (meestal) liever regulier uitgegeven wordt. Je kunt op SOL in het subforum "Even voorstellen" een topic aanmaken waarin je iets over jezelf vertelt. Zo kunnen de andere leden je leren kennen en hoeven ze niet je allereerste post terug te zoeken om te lezen wie je bent (en hoef jij het niet overal te herhalen). Tegenwoordig dient het vooral als vervanging van de kletstopics (dit soort conversaties met nieuwe leden hoeven dan niet in de schrijftopics). Niet tegen de Modjes zeggen, hoor. ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Graag gedaan. ;) Ik verzin mijn verhaal ook de hele dag en nacht door. Soms sta ik 's nachts op om snel iets op te schrijven zodat ik het zeker niet kan vergeten. Zal ik meteen even doen. :) Groetjes! FantasyUK