Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jouw handelsmerk

Veel (goede) schrijvers hebben iets eigens, iets dat hen scheidt van alle andere schrijvers. Onderwerpen, beeldspraak, woordkeus... Het kan vanalles zijn. Zelfs zonnebrillen :P Wat is jouw handelsmerk? Waaraan kan iemand een tekst van jou herkennen? (als dit topic weer minder dan tien reacties krijgt, kap ik ermee :P Blijkbaar is leuteren in het cafe leuker :P)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een genre als handelsmerk, mmm, ik weet niet, een beetje toch, niet helemaal. Roald Dahl - Paul van Loon. Allebei griezelen. Een miereneter die tante Mira opeet. Een jongetje die een weerwolf blijkt te zijn. Een varken dat de boer opeet omdat deze laatste er wat hongerig uitziet. Een prinses die haar ridderlijkste best doet om maar geen prinses te hoeven zijn. Ik denk dat een kenmerk van Dahl dan het absurdisme is, en van van Loon het realisme. Als je Dolfje Weerwolfje uit hebt denk je toch, tja, misschien zou het kunnen, een weerwolf als klasgenootje. Als je rotbeesten uithebt denk je niet bij het volgende varken dat je tegenkomt, hmmm, niet te hongerig kijken. (Hoewel je daar misschien wel een klein beetje op zou moeten letten ... de varkenshoeder van onze kinderboerderij ... nu ja, er is een vacature, sinds kort. Maar misschien is hij gewoon op vakantie. Ja, dat zal het zijn. Een lange, lange vakantie...).

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Paul heeft vaak "anders zijn" als thema. Onnoval het buitenbeentje dat gepest wordt, Dolfje die een weerwolfje blijkt te zijn en liever normaal wil zijn...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk niet dat ik een handelsmerk heb... Ik probeer mijn verhalen altijd een andere draai te geven... Zodat mijn verhalen niet altijd hetzelfde zijn... Zo blijft het altijd leuk om te lezen

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij handelskenmerk: Opschrijven wat ik denk en niet meer veranderen. Mijn gedichten zijn vooral momenten. Op bepaalde momenten schrijf ik gewoon het lekkerste Ow ja, en hoor vaak dat ik er simpel schrijf, maar wel op een manier zodat iedereen zijn/haar fantasie erin kan vinden.