Start » Forum » Gesloten onderwerp. Er zal niet meer worden gereageerd. Iedereen bedankt.

Gesloten onderwerp. Er zal niet meer worden gereageerd. Iedereen bedankt.

22 reacties [Laatste bericht]
vrijheid2009
Laatst aanwezig: 9 jaren 17 weken geleden
Sinds: 16 Mrt 2010

Gesloten onderwerp. Er zal niet meer worden gereageerd. Iedereen bedankt.

``

Reacties

Thérèse
beheerder
Laatst aanwezig: 5 uren 37 min geleden
Sinds: 2 Aug 2009

Vanwaar de spoed, Chiel? Een boek schrijven - en (laten) uitbrengen - kost wel enige tijd, zelfs als het voorwerk al gedaan is.

Tijdens de zomervakantie schrijfmeters maken in De scribbe? Lees er meer over op deze pagina.

eigen
Laatst aanwezig: 8 jaren 26 weken geleden
Sinds: 28 Jun 2008
Thérèse schreef:

Vanwaar de spoed, Chiel? Een boek schrijven - en (laten) uitbrengen - kost wel enige tijd, zelfs als het voorwerk al gedaan is.

Chiel zoekt met spoed een journalist/schrijver en zegt niet dat er met spoed een boek moet komen. Dat snel uitbrengen kan ook niet, want die journalist/schrijver moet ook onderzoek doen, lijkt me.

Thérèse
beheerder
eigen schreef:

Chiel zoekt met spoed een journalist/schrijver en zegt niet dat er met spoed een boek moet komen.

Oh ja. Als de schrijver maar met spoed gevonden wordt. blush wink

Tijdens de zomervakantie schrijfmeters maken in De scribbe? Lees er meer over op deze pagina.

eigen

Ja, dat kan ik wel begrijpen.

Zjors
Laatst aanwezig: 3 jaren 24 weken geleden
Sinds: 3 Jan 2005

Hallo Chiel,

Ik heb je hele blog over je dochtertje gelezen. Wat een vreselijk verhaal!
Kun je iets meer vertellen over wat je wilt met het boek? Is het om de wereld te laten zien hoe sommige procedures daarna stroef of fout verliepen? Is het om je dochtertje te eren? Om anderen te attenderen op het feit dat het zo mis kan gaan als hulpverleners zitten te slapen? Of wil je het verhaal gewoon breder verspreiden dan enkel via je weblog, zodat ook anderen het lezen? Ik roep zomaar wat hoor.
Maar het is voor een schrijver belangrijk om te weten welke insteek je wilt kiezen en welk doel het boek voor je heeft.
En waarom je het juist nu wilt (laten) schrijven.
Kun je daar iets meer over zeggen?

Is een boek in Eigen Beheer alleen voor losers? : http://www.nettyvankaathoven.blogspot.nl/

vrijheid2009

..

Anoukboek
Laatst aanwezig: 6 jaren 18 weken geleden
Sinds: 24 Nov 2008

Jemig, wat een vreselijk verhaal. Ik hoop voor je dat het je lukt te doen wat je van plan bent en dat je iemand vindt met wie je een goed verhaal kunt schrijven hierover. Dat het moge helpen dit soort dingen te voorkomen....

Wees maar jezelf, er zijn al zoveel anderen (Loesje)

Thérèse
beheerder

Inmiddels heb ik ook je blogberichten gelezen. Rampzalig. Je hoopt dat zoiets nooit iemand treft, en toch gebeurt het.

Ik stuur je een privébericht.

Jans
Laatst aanwezig: 1 jaar 13 weken geleden
Sinds: 23 Dec 2004

Chiel, wat een afschuwelijk verhaal. En het is inderdaad vreselijk dat zulke dingen nog steeds voorkomen. Ik hoop dat het je lukt om met iemand het boek uit te brengen.

vrijheid2009
schreef
Inmiddels heb ik ook je blogberichten gelezen. Rampzalig. Je hoopt dat zoiets nooit iemand treft, en toch gebeurt het.
vrijheid2009
Jans schreef:

Chiel, wat een afschuwelijk verhaal. En het is inderdaad vreselijk dat zulke dingen nog steeds voorkomen. Ik hoop dat het je lukt om met iemand het boek uit te brengen.

vrijheid2009
eigen schreef:
Thérèse schreef:

Chiel zoekt met spoed een journalist/schrijver en zegt niet dat er met spoed een boek moet komen. Dat snel uitbrengen kan ook niet, want die journalist/schrijver moet ook onderzoek doen, lijkt me.

vrijheid2009

..

eigen

Hoi Chiel, waarom heb je je beginpost weggehaald? Ben je geslaagd in het vinden van een journalist en/of schrijver?

sgoojur
Laatst aanwezig: 7 jaren 44 weken geleden
Sinds: 28 Sep 2009

Hallo Chiel,

......................
Er gewoon geen woorden die troostend of helend zijn, wat een machteloosheid en verdriet. Ik begrijp goed dat je het verhaal neer wil zetten en Anoeska's stem ten gehore wil laten brengen. vreselijk Chiel, in wat voor wereld leven we? Dit is niet te bevatten. Ik ben moeder, maar ik geloof niet dat het nodig is zelf kinderen te hebben om iets van jouw pijn te voelen.
Ik hoop dat het lukt! Wens jou heel veel kracht toe.xsg

De Aarde is het gekkenhuis van een andere planeet
(Deze uitspraak is van ...?)

Ing
Laatst aanwezig: 5 weken 7 uren geleden
Sinds: 3 Feb 2007

Hier word ik stil van...

vrijheid2009

..

Zjaan
Laatst aanwezig: 3 jaren 4 weken geleden
Sinds: 17 Mei 2008

Ik hoop dat het contact met deze auteur brengt wat je ervan verwacht, vrijheid en dat jullie samen het pad naar publicatie opgaan thumbsup

Neem een kijkje in mijn schrijverskeuken op www.jeanineerades.nl of kom meer te weten over mijn debuutroman op www.duivelsblauw.nl!

sgoojur
Laatst aanwezig: 7 jaren 44 weken geleden
Sinds: 28 Sep 2009
vrijheid2009 schreef:

LAATSTE NIEUWS, April 2010.

Inmiddels ben ik serieus in gesprek met een schrijver/auteur over realisatie boek aangaande moord op Anoeska enz enz.

Doet me goed dit te lezen en chapeau voor de schrijver die het aankan en aandurft! xsg

De Aarde is het gekkenhuis van een andere planeet
(Deze uitspraak is van ...?)

vrijheid2009

..

vrijheid2009

..

vrijheid2009
Thérèse schreef:

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees hier hoe het werkt!

en krijg zelf een cadeau!

Lees hier hoe het werkt!