Thérèse
Lid sinds
16 jaar 10 maandenRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
- Moderator
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| @ Harryhol: dat klinkt | 9 mei 2012 - 09:12 | ||
| dwe schreef: wie is Simon? | 9 mei 2012 - 09:08 | ||
| Ik vind Bloem wel goed op | 9 mei 2012 - 00:56 | ||
| schlimazlnik | 8 mei 2012 - 18:16 | ||
| Harryhol schreef: Iedere | 8 mei 2012 - 17:08 | ||
| Waus heeft een vraag over | 8 mei 2012 - 12:43 | ||
| Zeker is armoede een relatief | 8 mei 2012 - 12:08 | ||
| Als de arbeider niet arm was, | 8 mei 2012 - 11:48 | ||
| bavarios schreef: (...) Er is | 8 mei 2012 - 09:55 | ||
| Via schreef: Het kost wel € | 7 mei 2012 - 13:04 |
