Inge van der Vies
Lid sinds
1 jaar 9 maandenRol
- Gewone gebruiker
Bio
Hoi ik ben Inge, sinds november 2021 vervroegd met pensioen gegaan om mij te wijden aan dat autobiografische verhaal wat al jaren in mijn hoofd zat, maar nooit voldoende tijd vond om het te schrijven. Eind juni 2024 was het dan eindelijk volbracht en in november 2024 uitgegeven door uitgeverij BoekScout.
Boeken
Was dit het nu allemaal waard? (Titel)
De vele wegen die naar het moederschap leiden. (Subtitel)
Genres
Autobiografie
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Misschien dat dit is wat je… | 21 mei 2026 - 10:27 |
