Lid sinds
6 jaar 5 maandenRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
- Administratie
- Stagiair
- Redacteur
- Uitgever
Lieve schrijvers: de wekelijkse stopt
Beste schrijvers,
Al meer dan 11 jaar delen we op Schrijven Online een wekelijkse schrijfopdracht. Met hulp van de coaches zijn er bijna 600 opdrachten voorbijgekomen, waarbij sommigen van jullie al jaren mee schrijven. Dank daarvoor!
Echter is de groep schrijvers op het forum steeds kleiner geworden en hebben we besloten dat het tijd wordt om te stoppen met de wekelijkse schrijfopdracht. Eind december zal de laatste opdracht verschijnen. We houden dit deel van het forum voorlopig nog actief, dan kunnen jullie nog in het archief terugkijken. Mocht dit veranderen, dan laten we dat uiteraard weten.
We hopen in de toekomst een nieuwe vorm te geven aan het idee, zodat we schrijvers kunnen blijven stimuleren om aan de slag te gaan.
Nogmaals bedankt voor jullie mooie verhalen en feedback op elkaar!
Met hartelijke groet,
Frank Noë en Maaike Gunsing

Oh man, wat vreselijk jammer…
Lid sinds
2 jaar 4 maandenRol
Oh man, wat vreselijk jammer!! Met een drukke baan en gezin niet altijd de tijd gehad om te schrijven, maar als dat wel lukte haalde ik daar vreselijk veel plezier uit! Uit alle verhalen, ik las ook vrijwel altijd alles. Ook als ik niet meedeed!
Dank aan alle schrijfcoaches en medeschrijvers die tijd vonden om inhoudelijk op mijn stukken te reageren! Ik heb er vreselijk veel van geleerd!
Wil toch even reageren: …
Lid sinds
21 jaar 7 maandenRol
Wil toch even reageren:
Maar dat was het bij het starten van de schrijfopdracht toch ook al? Al zelfs jaren ervoor. De tijd dat het een non-profit initiatief was, dateert van voordat jij hier lid werd.
Daar heb ik niks over gehoord en ik kan me niet voorstellen dat dat iets oplevert. Dan blijven mensen op Facebook. De bedoeling van de socials is juist mensen van daar naar deze site te krijgen.
Oh nee!! Ik dacht: ik doe…
Lid sinds
8 jaar 2 maandenRol
Oh nee!! Ik dacht: ik doe weer eens mee :D. En dan kan ik weer feedback uitwisselen met o.a. Fief etc. Maar helaas!
Herkenbaar, Karel, dat…
Lid sinds
14 jaarRol
Herkenbaar, Karel, dat overkwam mij ook. Er is een nieuw initiatief wat er, moet ik zeggen, erg professioneel uitziet. Ik ben er zelf nog niet aan toegekomen, maar ben wel van plan hier in de toekomst mee aan de slag te gaan. Google maar eens op 'vertelvuur'.
Hé Bart, dankjewel. Die site…
Lid sinds
10 jaar 10 maandenRol
Hé Bart, dankjewel. Die site kende ik nog niet.
Oh wat jammer! Ik was ook…
Lid sinds
9 jaar 5 maandenRol
Oh wat jammer! Ik was ook een tijdje afwezig en dacht doe weer eens mee. Maar begrijpelijk als er te weinig coaches zijn.