#576 Jarretels
Ik wil jarretels met van die mooie kousen. Ermee verleiden als ik mijn benen één voor één toon, mijzelf ronddraai en de geweven achternaad en de satijnen strikjes tot de verbeelding laat spreken. Net als mijn buur wil ik ook eens stralen, maar dan sexy met mijn vaak stevig uitgevoerde benen.
Eigenwijs en vol zelfliefde koop ik ze. Dit wordt mijn moment. Opgewonden sjor ik de gordel om, bestudeer hoe ik de kous vast moet maken en schrik. De set is incompleet. Voor mij dan. Ik schuif ze door naar mijn buur. Dan maar zonder. Dan puur een driepoot!
Hoi Martine, kort en…
Hoi Martine, kort en krachtig. Ik moest het een paar keer lezen, maar met de opdracht in gedachten zie ik wat je met de driepoot bedoelt.
Als je de jarretels doorschuift naar je buur, kan het ook de O zijn. Die heeft er al helemaal niets aan.
Hallo Martine, Grappige…
Hallo Martine,
Grappige keuze voor je verhaal. Ik moest ook even nadenken over de driepoot, maar met jouw naam ernaast werd ie duidelijk.
@Fief, volgens mij is O de buur van N.
De ander buur van M is L. Die had maar 1 been nodig :-)
Ancenita, je hebt gelijk…
Ancenita, je hebt gelijk natuurlijk. Geen idee hoe ik daarbij kwam.
Haha, leuk idee en mooie…
Haha, leuk idee en mooie stem heeft je verhaal.
Heel leuk bedacht!
Heel leuk bedacht!
Hihihihi, het duurde even…
Hihihihi, het duurde even voor het kwartje viel. Ik had nog een hint nodig als lezer dat de ik een letter is. Na dat besef klopte het verhaal.
Dank jullie allen voor de…
Dank jullie allen voor de reacties en de feedback!
Fijn te horen dat er even nagedacht moest worden, dat was precies mijn bedoeling.
Dag Martine, Origineel! GG
Dag Martine,
Origineel!
N ;-)
GG