Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#488 - Overtuigd

Chantalle69: Hoi! Je lijkt me een interessante man. Ik zag dat je veel weet over crypto? 😏

Bitcruisader: Hey! Ja, ik ben wel een beetje een crypto-nerd. Hoezo?

Bitcruisader: Wow, ben jij dat in dat tangastringetje op die foto aan het strand?

Chantalle69: Ik las onlangs een artikel over Bitcoin en dacht: wie kan dat beter uitleggen dan een expert? 😉

Bitcruisader: Ah, de digitale goudkoorts! Wat wil je weten?

Bitcruisader: Je fotocollectie is prachtig, Chantalle.

Bitcruisader: Chantalle?

Chantalle69: Ik wil alles weten, baby. Vertel me eens, ben je net zo avontuurlijk in het echt als in de crypto-wereld?

Bitcruisader: Haha, ik probeer het wel! Crypto is makkelijker te temmen dan het echte leven.

Chantalle69: Oh, dus jij bent een Bitcoin-fluisteraar? Misschien kun je mij ook iets leren fluisteren. 😜

Bitcruisader: Haha, wie weet. Crypto heeft z'n ups en downs, net als het echte leven. Als je de juiste momenten kiest, kan het heel spannend zijn!

Chantalle69: Spannend, hè? Ik hou van een beetje risico… En van een risicovolle man! Wat als ik je uitdaagde om één Bitcoin naar mij te sturen? Als een teken van... vertrouwen.

Bitcruisader: Eén Bitcoin? Dat is nogal wat. 

Bitcruisader: Vertrouwen is belangrijk, en in de crypto-wereld moet je voorzichtig zijn.

Bitcruisader: Ben je nog steeds blond of terug brunette?

Bitcruisader: Chantalle?

Chantalle69: Ben je een man van actie of klik je alleen maar op knopjes? 😈

Bitcruisader: Nou, ik klik wel op knopjes, en jij klikt op mijn knopjes, Chantalle. Zal ik je wat tips geven over hoe je zelf Bitcoin kunt verdienen?

Chantalle69: Tips zijn leuk… Ik heb liever een praktijkles, baby. Stuur me één Bitcoin en ik beloof je, het wordt ons klein, spannend geheimpje. Ik ben in voor alles!

Bitcruisader: Klom jij echt in dat niemandalletje op de Kilimanjaro? Wow Chantalle!

Bitcruisader: Wat als ik je uitnodig voor een koffie? Echte wereld, echte connectie?

Chantalle69: Koffie? Dat klinkt minder spannend dan een Bitcoin avontuur. Stuur me er eentje en ik doe alles wat je wil. Onbezonnenheid windt me op!

Bitcruisader: Wie weet wat voor avontuur een kop koffie kan opleveren. En het kost me geen hele Bitcoin. 😄

Bitcruisader: Je mag dat blinkend glinsterjurkje aantrekken van die foto waarop je champagne nipt…. Italië?

Bitcruisader: Ok Chantalle… In plaats van koffie, bied ik je champagne, okay?

Bitcruisader: Chantalle?

Bitcruisader: Damn, Chantalle, ik ging nog eens door je foto’s. Jij bent precies alles waar ik op val!

Bitcruisader: Chantalle?

Bitcruisader: Champagne, afgesproken? Veuve Clicquot?

Bitcruisader: Komaan, echt? Ik stuur je een halve bitcoin, ok?

Chantalle69: Okay!

Chantalle69: Straks, 23:00, Hotel Yalo. Eerst durven, casanova! 

Chantalle69: 1FicTiV3BiTCo1NAdr3sS7gHjKlMn8PqR

 

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De link naar Veuve Clicquot is in deze feestweken wel geinig. In een bekend Belgisch warenhuis werd ooit het zeer verdienstelijke champagnemerk Veuve Hémard gelanceerd. Al snel vroeg men hoe de voornaam was van de overleden man van de weduwe. Het was Jean (Jean Hémard, j'en ai marre ..). Wij schrijven Chantalle trouwens als Chantal, maar dat neemt niets weg van de pret bij het lezen van dit hilarische beursbericht..

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dankje Kruidnagel! Pas op voor Ai-verleidsters!

@Gi: beursbericht? :D

Paste trouwens de titel aan. Ietsje minder expliciet!

 

Lid sinds

4 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Hoi Tony,

Wat een origineel verhaal heb je weer geschreven. Ik weet niet wat je titel eerst was, maar ik vind hem nu iets te summier en niet helemaal bij de hilariteit van het verhaal passen. Verder heb ik geen suggesties, behalve dat de terugkomende vraag van Bitcruisader (“Chantalle?”) van mij iets minder mag. De herhaling haalt wat vaart uit het verhaal en na één of twee keer benoemen begrijpt de lezer dat het allemaal wat traag in de correspondentie is. Het is maar een kleinigheid, voor de rest is het een geslaagd verhaal en precies de opdracht!

 

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Helemaal correct! Goed geheugen Kruidnagel!

Dankje Anna, tja die herhaling van Chantalle? wou ik erin om dat dat aangeeft dat hp zelf graag gemanipuleerd wordt, beetje op het onnozele af. en dat chantalle druk is met meerdere slachtoffertjes.

Dank!