Lid sinds

9 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

#463 Stappen (verplaatst)

Op verzoek verplaatst naar forum oude bijdragen weekopdracht

https://schrijvenonline.org/forum/themaforums/wekelijkse-schrijfopdracht/155969

 

Lid sinds

9 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Deze komt een beetje laat, maar was de eerste opdracht die ik las na aanmelding op de site. De beelden moesten nog wat landen, tot nu. Vandaar een verlate deelname. Dank voor lezen en commentaar.

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Raymond, er is een rubriek waarin je je verhalen op oudere opdrachten kwijt kunt. Vaak wordt er op verhalen van oudere opdrachten minder gereageerd, omdat je daarmee de jongere inzendingen naar beneden drukt en vaak is ook niet duidelijk meer op welke opdracht er geschreven is. Elke dinsdag verschijnt een nieuwe opdracht en hopen de forumleden toch een reactie op die inzendingen. 

Lid sinds

9 maanden 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Och, met wat zoeken zag ik 't nu ook. Ik keerde juist terug om de opdracht in de tekst te plakken, want dat had ik ook ergens gelezen. Ik zal even kijken of ik 'm nog makkelijk kan verplaatsen en hier verwijderen.

----------

Dta laatste lukt dus niet :) Volgende keer beter.

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Weghalen lukt inderdaad niet. Je kunt wel in de titelbalk aangeven: verplaatst. Het verhaal zou je kunnen vervangen door een verwijzing naar de rubriek. Dan kunnen degenen die geïnteresseerd zijn daar reageren.