Lid sinds

2 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#434 - Het moet lukken

 

Dit jaar lukt het, ik weet het zeker. Op de televisie is het aftellen naar het nieuwe jaar begonnen en ondertussen krab ik onder de enkelband. Nog een week en dan ben ik van dat kutding, en de jeuk, verlost.

Het moet lukken, ik ga niet meer terug naar die inrichting. Ik spring nog liever voor de trein. Drie jaar doffe ellende, de pis in mijn eten, de verkrachtingen en de klappen die ik heb gehad, zijn voldoende motivatie om op het rechte pad te blijven. Gewoon wegblijven bij de speeltuin, hoe moeilijk is dat nou eigenlijk? Niet meer ‘toevallig’ langs het schoolplein tijdens het speelkwartier. Gewoon niet meer doen.

Onwillekeurig worden door het woord ‘speeltuin’ herinneringen getriggerd. Herinneringen aan Daniel. Ooh, dat was wat. Zijn zwarte krullen en gave huid. Zijn moeder zat de hele tijd op haar telefoon. Het was een makkie om hem mee te nemen. Er trekt een bekend, en nu gevaarlijk, gevoel door mijn lendenen. Stop! Ik moet stoppen. Denk aan mieren. Hoe ze ijverig hun nest bouwen. Ik concentreer me en beeld het me zo goed mogelijk in. Honderden mieren die door elkaar heen krioelen. De afleiding werkt, ik kan weer normaal denken. Wonderlijk hoe goed deze truc werkt. Professor van Keulen weet hoe hij mijn soort moet behandelen.

Het gaat lukken. Ik heb genoeg wilskracht. Ik heb de brochure over chemische castratie na het lezen gelijk weggeflikkerd. Dat is niks voor mij, ik ben veel te jong om de rest van mijn leven impotent te zijn.

Het zwembad kan ik niet meer naar toe. Het strand ook niet. Overal lopen ze rond, die heerlijke … Fuck. Ik denk heel hard aan mieren, het werkt weer. Oh mijn god, wat nu als dit niet meer werkt? Niet aan denken, het gaat lukken.

Het moet.

 

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo dan, heftig…! Naar mijn smaak geslaagd, Taco. Mooie opbouw in spanning, in het einde zit subtiel de onvermijdelijkheid van een volgend drama verstopt. 

Mijn complimenten!

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Een meer dan geslaagd verhaal, Taco. Wrang aan de ene kant, humor aan de andere kant. Ook mijn complimenten. 

Lid sinds

1 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Taco, ik was aan het beeldscherm gekluisterd; je hield mijn aandacht onverbiddelijk vast van de enkelband tot de mieren aan het einde. De krioelende mieren doen mij denken aan de roze olifant; het beeld blijft je bij, of je wilt of niet. 

De groeten van Chezz

PS je schrijft dat je zelf twijfelde; na het lezen van je verhaal en eerdere reacties zeg ik:niet doen!

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Taco, jouw twijfel snap ik niet integenstelling tot het door jou geschrevene. Ik krijg de mieren niet meer van mijn netvlies. En het personage ook niet, wat heftig.

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De rillingen lopen over mijn rug. knap hoe je een pedoseksueel een menselijk gezicht weet te geven, al zou ik hem niet graag ontmoeten. Mooi gedaan!