Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#399 - De hardloopster

...

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zou het kunnen dat dit gaat over een schoondochter die de perfectie van haar schoonmoeder niet aankan? De zij en de hij in de tekst werken verwarrend.

Lid sinds

2 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Veel achtergrondinformatie, hier en daar teveel naar mijn smaak. Ik krijg alleen geen beeld van haar. Ik ben het met Gi eens, dat die standpuntwisseling verwarrend is.

Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Gi en Tacotijsma,

Veel dank voor jullie feedback. Ik heb het aangepast hoop dat het duidelijker is. Het gaat niet over een perfectionistische schoonmoeder en schoondochter, maar over een moeder en haar zoon.

 

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Haring, de perspectiefwisseling viel mij ook op. Ik zou het of vanuit de vrouw schrijven, of vanuit de zoon. Zoals ik het lees, gaat het om een ambitieuze, hardwerkende, maar nimmer tevreden vrouw. Ik sluit me aan bij de opmerking van Taco over de hoeveelheid informatie over de vrouw.

of haar lichaam het wilt of niet --->  wilt moet wil zijn

 

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Haring, ik lees het, nu nadat je het aangepast hebt, voor het eerst. Voor mij is het een duidelijk verhaal over de moeder. Het personage kwam goed tot leven in je verhaal. Ik heb het met plezier gelezen.

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Haring

Je zet een verhaal neer en dat leest erg vlot. Als lezer krijg je een beeld van de persoon, de moeder, maar het is nog gee volledig portret: hoe ze praat, gaat, hoe ze eruit ziet. Dat krijg ik niet voor ogen, terwijl je mooi schrijft en je dat er perfect in zou kunnen verwerken.

Johanna