Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#378 - Beukinist

We zijn die Beukers eigenlijk ook wel zat. Altijd gezeur. En zeker als je in dezelfde discobus zit.

Laatst nog - ik zweer het je, echt waar - ging een van die Beukers mijn moeder uitschelden voor hoer. Want de Kastanen deugen niet en alle vrouwen zijn slecht.

En ik weet het wel. De Beukers zeggen maar wat. Maar binnen onze gemeenschap zijn we wat meer beleefd. 

En ik hoor de verhalen over de Beukers echt wel. Laatst sprak ik een van de Wallers. En er was grond onteigend door de Beukers. Zonder reden! 

De Wallers hebben geen huis meer. En wat moeten we ermee? Wij de Kastaners tellen toch al niet mee.

Maar fuck die Beukers. Er komt geen kastinatie in mij. Ook geen beukinatie. Ook geen wallatie. Volgens het evangelie van de herfst wordt ons lot vanzelf geopenbaard.

 

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo kan je er ook tegen trappen! Goed gevonden, al wordt het binnenkort verboden online te gaan zonder beukinatie, na dubbele wallatie.

 

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mooi hoe je weer met zo weinig woorden zo veel uitdrukt. 'Zonder reden!' Heerlijke sfeer.

Ik zoek nog een beetje naar het verhaal, maar ik lees het denk ik als poëtische fantasy met wat knipogen.

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik voel een nieuwe aflevering van De Rijdende Rechter aankomen. Inhoudelijk blijft het naar mijn smaak te vaag, maar de emotie knalt er goed uit. Lengte vind ik prima zo. Originele invulling.

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

dag Madrid

Origineel, absoluut. Grappig ook, maar ik zie er niet echt een verhaal in en dat is jammer.

Johanna