Lid sinds

3 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#340 - Godenkinderen

 

“Jij bent een rotzak.”

“Waarom? Ik heb het toch gevonden?”

“Het is mijn strand! Het is mijn kaart! Vader had het aan mij beloofd! Waarom heb je mij niet meegenomen?”

“Je lag te ronken. Je hebt gisteren weer te veel gedronken. En ik wou wat joggen voor het te warm wordt.”

“Je weet dat ik niet graag alleen wakker wordt. En zeker niet dat je alleen gaat zoeken.”

“Daar had je beter gisterenavond aan gedacht! Je kon weer niet van hen afblijven?”

“Wat?”

“Je wreef jouw borsten zowaar in hun gezicht!”

“Je bent gewoon jaloers. Elke keer als ik wat plezier maak…”

“Jij bent jaloers omdat ik het gevonden heb! Nu zal ik eindeloos plezier hebben.”

“Maar ik ben er al vijf jaar naar op zoek!”

“En nu heb ik het gevonden.”

“Mag ik het even aandoen?”

“Je weet dat de kracht enkel gaat naar de vinder.”

“Voel je er iets van?”

“Op de weg terug leek het toch of iedereen me begeerde. Zelfs een omaatje.”

“Dus het werkt denk je?”

“Kijk naar mij. Wat voel je?”

“Ik wil kwaad zijn op jou. Ik wil jaloers zijn. Maar het jeukt. Het tintelt. Ik wil jouw aandacht. Ik wil dat jij me wil.”

 “Haha, zusje, ik ben rijk!”

 “Vader had het mij beloofd!”

 

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Dialogo, welkom op het forum. Je doet je naam meteen eer aan met alleen maar dialoog.  
Ongetwijfeld mis ik iets, maar je laat me met veel vragen achter. Voor zover ik het nu snap, gaat dit over een ruzie tussen een broer en een zus (twee zussen?) die ogenschijnlijk een incestueuze relatie hebben. Er is iets gevonden wat magische krachten heeft. 

Je mocht 300 woorden gebruiken voor de tekst. Misschien kun je met de 100 woorden die je nog over hebt het verhaal iets meer uitschrijven, iets meer achtergrondinformatie geven. Misschien iets minder dialoog en meer vertellen over de omgeving, over wat er gevonden is, wie de personages zijn.

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom, Dialogo!
Ik heb het vermoeden dat je verheel teruggrijpt naar een mythologische vertelling, maar er gaat bij mij geen belletje rinkelen. Je bent te zuinig met informatie om een goed beeld te vormen van wat er gaande is.
Nog even doorschrijven dus!

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leuk! Lekker educated gokken. Mij doet het denken aan dat liefdesdrankje van Romeo en Juliet, met inderdaad die klassieke 🥕🥕. Maar hier lijkt het te gaan om een voorwerp en geen vloeistof. 

Als verhaal te summier: de volkse Bijbel is inmiddels al half onbekend, laat staan de sowieso wat elitaire mythologie.

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Dialogo

Een heel andere insteek, enkel met dialoog, maar een veerhaal enkel met een ping-pong waarbij de ene reageert op de andere, is niet helemaal geloofwaardig. Een beetje meer mysterie verhullen, f minstens één van de personages wat meer kleur geven zou je tekst beter maken.

Coach Johanna