Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#269 rendezvous

Opgejaagd stroomt het regenwater door de goot, ze staat te wachten bij de bushalte. Het is donker, de lantaarnpaal geeft maar weinig licht. Ze houd haar mobieltje vast, ze heeft goed bereik en de bus zou binnen 5 minuten moeten komen. Niks aan de hand, alles onder controle.. of toch niet? De struiken achter het bushokje lijken te ritselen, al haar zenuwen staan op scherp. Plotseling weerspiegelt het zwakke licht in een paar ogen laag bij de grond. Opluchting volgt en de twee helden begroeten elkaar.

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Communiceren is heel moeilijk voor mij. Maar ik werk elke dag verder aan het componeren van een inhoudelijke reactie op de discussie die ontstaan is. Het gaat frustrerend langzaam maar ik probeer door te zetten. Voor jullie, voor mezelf en voor anderen met handicaps die vergelijkbaar zijn met de mijne. - Bijgewerkt op 30 okt.

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste D.W., het is fijn dat je dat aangeeft. Dan kunnen we (ik in ieder geval) daar rekening mee houden. Misschien moet je die discussie laten rusten. Er is weer een nieuwe opdracht waar je je op kunt focussen. Ik hoop dat je mee blijft doen. groetjes, Fief.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed dat je aangeeft wat er aan de hand is. Met kleine stapjes kom je er ook, zie het als de schillen van een ui die je laag voor laag verwijderd. Blijf vooral schrijven, want het doet meer met je dan je denkt ;)

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een welgemeende "dankjewel" aan een ieder die de moeite nam om mij feedback te geven. Helaas is het duidelijk geworden dat het geen zin heeft voor mij om verder aan dit forum bij te dragen. Bruno heeft zich mijn idee toegeëigend, iets waarvan ik vroeger had gezegd 'neem het mee als een compliment' maar wat op zo'n manier gebeurd is dat ik afscheid moet nemen van mijn idee en helaas ook van de deelnemers aan dit forum die graag meer van mij hadden gezien.

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als TC naar mij verwijst (dat hoop ik echt niet maar toch), dan ja, ik weet dat ik extreem onstabiel ben. Ik weet dat ik heel erg ziek ben, als degene die ziek is ontkom ik niet aan dat bewustzijn. Ik heb vaker dan op 1 hand valt te tellen in de isoleer gezeten. Ik heb nooit school of werk kunnen doen. Toch probeer ik mij niet klein te laten krijgen door het leven. Ik heb al eerder aangegeven, mijn reactie naar Bruno kwam voort vanuit pijn. Ben ik het daarom niet meer waard om gerespecteerd te worden?

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zeg het toch nog maar even hier, de rede waarom het zo lang duurde is omdat ik extra tijd nodig heb 1.) om de chaos in mijn hoofd te ontleden, 2.) om te zorgen dat wat ik zeg begrepen zou worden en 3.) om te trachten te voorkomen een ander met een verwijtende toon aan te spreken. Helaas ben ik al die dingen gefaald.