Lid sinds

4 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#261 'Tijd niet gesproken. Leuk dat je belt.'

- Hoi Yanick, Gerard hier. + Hey Gerard, tijd niet gesproken. Leuk dat je belt. - Ja. Ik dacht ik zou je altijd nog een keertje bellen om te lunchen. Kunnen we meteen eventjes bijpraten + Klopt ja, inderdaad. Goed dat je me er aan herinnert. Heb het erg druk met de verhuizing op dit moment maar denk dat ik volgende week wel kan ergens. - Ben je verhuisd dan? Je hebt me niet eens een kaartje gestuurd! + Haha, ja sorry was er nog niet aan toegekomen. Maar goed idee om dan even een hapje te eten samen. Of zal ik Marloes vragen of ze gezellig zin heeft om mee te gaan? - Leuk joh, gezellig! Te lang geleden dat ik jullie heb gezien zeg. Moet zelf ook nog even kijken wanneer het mij uitkomt hoor. Doordeweeks wordt het lastig voor mij, tenzij je op woensdagmiddag kan? + Wordt lastig, Marloes gaat in principe elke woensdagmiddag met de kleine naar babyzwemmen. We kunnen wel op een zondag, nemen we die kleine gewoon mee. - Ben je vader geworden? Gefeliciteerd joh! Niet verwacht van jou eerlijk gezegd, haha. Jezus... gefeliciteerd zeg, ook aan Marloes, en nogmaals bedankt hé dat je het me niet hebt laten weten. + Sorry Geer, voelde me ook een tijdje niet zo goed. Bleef liever een beetje op mezelf, was erg gestresst door alle veranderingen. - Snap ik hoor, was maar een grapje. + Maar waar wil je gaan eten eigenlijk? Al iets in gedachten? - Nou, ik dacht aan El Tonno, op de hoek van het Gerrie Knetemanplein. Naast Ludo's, tegenover dat hotel. + Huh, is dat open dan op zondag? Dacht dat ie tegenwoordig gesloten is op zondag toen ik er laatst langs reed. - Oh ja klopt ja, goed dat je het zegt anders staan we straks voor een dichte deur haha. Uhhm, we kunnen anders ook gewoon bij mij in de buurt wat eten? We hebben hier een leuke brasserie aan het water, heerlijk met dit mooie weer. Of heb je geen zin om helemaal hier heen te komen? + Weet niet of dat een goed idee is, de baby lijkt echt een bloedhekel te hebben aan autorijden, kotst de hele boel onder. Vorige week (...) - Ah wat vervelend zeg. Ja sorry wat wou je zeggen? Hoe heet ie eigenlijk? + Hoi je viel even weg, ik zei dat ie de auto had ondergekotst, vorige week. - Ben je er nog? ... Yanick? Hoe heet de baby eigenlijk? + Ja ben er weer, je hapert een beetje. Sonny heet hij, vond Marloes een mooie naam. - Haha, ja mooie naam zeg. Leuk. + Maar goed, denk dat we nog genoeg te bespreken hebben, zal ik je vanavond anders nog even terugbellen? Ik sta op het punt om weg te gaan en er staat een bezorger hier voor de deur met een pakketje. - Goed, dan spreken we vanavond wel even af over hoe en wat. Leuk je weer even gesproken te hebben, als ik niet opneem zit ik de sauna. + Is goed Geer, bedankt voor je belletje. - Oke hoor, fijne avond jongen. Groeten aan Marloes. + Doe ik, hoi hoi.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Constantos, ik zie dat de eerste keers is dat je hier schrijft, welkom en veel schrijfplezier. Ik heb je tekst graag gelezen, realistisch en ik vraag me bij zo'n gesprek af: waarom belt zo'n Geer. Iedereen voert weleens deze gesprekken en probeert eronder uit te komen. Hopenlijk belt die Geer vanavond niet :D Ik kom graag weer naar een volgende tekst lezen. Fijne avond.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom die plusjes en minnetjes? Is dat iets heel gangbaars dat ik niet ken? Ik moet bekennen dat ik je dialoog steeds bijna saai of vervelend begon te vinden en dan deed je opeens iets grappigs. joh, ben je verhuisd? joh, heb je een baby oh, hoe heet die baby eigenlijk? Dat hield me erbij.

Lid sinds

4 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het lezen en jullie reacties. De plusjes en minnetjes heb ik er voor mezelf ter verduidelijking ingezet bij het schrijven, maar er vergeten uit te halen voor het publiceren.