Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Reisverslag in je slaapkamer (#253)

REISVERSLAG VAN EEN TOCHT DOOR MIJN SLAAPKAMER Dit verslag heb ik geschreven toen ik net wakker was. Eigenlijk zijn er maar twee dingen dat ik echt nodig heb en dat is mijn bril-ik heb slechte ogen wat 'zien' betreft. Als ik bijvoorbeeld de tijd wil weten, heb ik mijn bril nodig om te zien hoe laat het is en dat is een staande lamp die ik gebruik als het donker is. Verder zijn er slechts twee dingen van belang voor mij. Waar ik het meeste waarde aan hecht is mijn radio. Deze gaat s'morgens aan als ik wakker word. Dan luister ik naar het 'Radio 1 journaal' en ik kleed me uit luisterend naar 'Met het oog op Morgen'. Verder, heb ik een oude smartphone op mijn bijzettafel liggen met een internet verbinding waarop ik de hele wereld kan ontvangen, maar die gebuik ik zelden, omdat ik meestal te moe ben. Ook kijk ik regelmatig naar mijn 'beer' die ik al sinds mijn geboorte heb en overal (binnen- en buitenland) mee naar toe neem. Aan deze beer ben ik dan ook erg gehecht. Mijn slaapkamer gebruik ik voor de functie die hij heeft: slapen.