Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Opdracht #252- Dialoog

Opdracht #252 – Dialoog “Ga nou eerst eens even zitten. Ik word nerveus van dat gedreutel” “ Ik heb de rust niet om te zitten! Het duurt zo lang voor we wat horen” “Ja dat vind ik ook, heus. Maar ijsberen helpt niet” “Denk je dat alles wel goed gaat?” “Vast wel! Anders hadden we het allang gehoord” “Hmm” “Ja echt! Dat snap je toch zelf ook wel!” “ Oké, oké . Ik denk dat je gelijk hebt.” “Wil je dan nu alsjeblieft even gaan zitten? Dan schenk ik koffie in” “Is je telefoon wel goed opgeladen?” “Jahaaa! Hou nou eens op! Je maakt het jezelf veel te moeilijk. Daar gaat de tijd echt niet sneller van” “Maar als er nu een storing is, net als van de week! Dan hebben ze misschien al gebeld en dan konden ze ons niet bereiken!” “Als er een storing is konden ze ons ook niet bellen” “O nee. Dat is waar. Kunnen we zelf niet even bellen hoe het is?” “Nee, natuurlijk doen we dat niet! In geen geval!” “Als je telefoon gaat moet je 'm op de speaker zetten, hoor!” “Uiteraard. Dit is iets wat we samen moeten horen” “Denk je dat ik een goede opa word?” “Ach, lieverd toch......Daar twijfel ik niet aan” .

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Krieltje, Persoonlijk vind ik dit een leuke dialoog, met een plot!. Knap, hoor. Graag gelezen. Alleen het woord gedreutel stoort me een beetje, maar daar ik al meer dan 60 jaar in België woon, is dit misschien een woord dat jullie in Nederland veel gebruiken en het niet hier gekend is. :o Graag gelezen.

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reactie allebei. Mijn eerste deelname aan een schrijfopdracht, ik vond het best spannend welke feedback ik zou krijgen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Krieltje, welkom op dit forum, ik lees je voor het eerst. Leuk onschuldige plot en nervositeit goed weergegeven in je dialoogregels :thumbsup: Veel schrijfplezier en fijne dag.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum! Het is een leuk einde, die arme opa hoeft zich vast niet druk te maken. Het dialoog is vlot geschreven, het leest makkelijk, alleen doordat de lezer pas op het einde weet waar het eigenlijk om gaat, voelt het qua inhoud wat leeg. Hier is niks aan te doen, natuurlijk, aangezien het verhaal juist draait om die plottwist, maar hou in je achterhoofd dat je niet te lang moet wachten met het geven van informatie aan de lezer, anders haakt hij/zij af. Graag gelezen!

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum! Het is een leuk einde, die arme opa hoeft zich vast niet druk te maken. Het dialoog is vlot geschreven, het leest makkelijk, alleen doordat de lezer pas op het einde weet waar het eigenlijk om gaat, voelt het qua inhoud wat leeg. Hier is niks aan te doen, natuurlijk, aangezien het verhaal juist draait om die plottwist, maar hou in je achterhoofd dat je niet te lang moet wachten met het geven van informatie aan de lezer, anders haakt hij/zij af. Graag gelezen!
Bedankt, ik zal het onthouden!