Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#251 Huilen

‘Potverdomme, zijn die Vlamingen ons weer voor. Ik kan ze wel vreten, maar ik ben bang dat ze niet lekker zijn. Vlaamse friet en zo.’ ‘Wolf, houd eens op met mopperen. Ben je terug en ik hoor alleen maar gejammer. Heb je geen andere interesses dan winnen van de Belgen,’ vraagt Rambo. ‘Ik heb al genoeg problemen om op mijn smartphone te schrijven en dan zien ze weer een schrijffout. Sta ik weer met een-nul achter. Ik heb zolang in Rusland, Polen en Duitsland gewoond, denk me in te schrijven bij het Oost-Europese SOL. Kan ik eindelijk rekenen op positieve reacties.’ ‘Weet je wat jij moet doen Wolf. Je inschrijven voor het songfestival, zo’n geluid hebben ze nog nooit gehoord. Ik heb het gevoel dat je een hele goede kans maakt om te winnen,’ zucht Rambo, legt zijn kop op zijn voorpoten, sluit zijn ogen.

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is er hier eentje dat eist dat ik je verhaal hardop lees, nu ze weet dat Rambo terug is: https://lowagie.com/verhalen/ayla.jpg
:D :D :D :D Heeft ze al een fauwtje ontdekt? :nod:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: :lol: :lol: :thumbsup: Vraagje: 'Heb je geen andere interesses dan winnen van de Belgen,’ vraagt Rambo. Komma in plaats van een vraagteken, aanhalingsteken en dan kleine letter bij 'vraagt' ... Je kunt het op verschillende manieren doen, wat ik me afvraag is wat er het meeste gangbaar en/of gebruikelijk is? @Bruno: mooie hond. :)

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Tilma, dank je wel :D @Riny, Rambo is terug van vakantie :D . @ Nele, je reactie maakt me supervrolijk :thumbsup: De schrijfwijze, zoals ik hier gebruik heb ik geleerd op SOL. Of het de meest gangbare is kan mss de schrjfcoach beantwoorden. Fijne dag allemaal :nod:

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Bruno: mooie hond. :)
Ze deed me op het woord tafelspringers komen in mijn stukje :D Er zit veel leven in en ze staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marie, fijn dat Rambo er weer is, en nog wel met heel gevatte opmerkingen (om die van het Songfestival moest ik lachen :)). Hij laat zich niet intimideren door zijn wilde soortgenoot! Graag gelezen!

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mw.Marie, Met jouw verhaaltje ga ik lachend het weekend in! Heerlijk geschreven :nod: Gaat de wolf verkleed als roodkapje naar het songfestival... @Bruno, wat een lieverd! Graag gelezen en een fijn weekend :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marie, fijn dat Rambo er weer is, en nog wel met heel gevatte opmerkingen (om die van het Songfestival moest ik lachen :)). Hij laat zich niet intimideren door zijn wilde soortgenoot! Graag gelezen!
Chantal, bedankt voor je fijne woorden en dat ik je heb kunnen laten lachen. Na jouw Songfestival met hoofdletter ben ik op zoek gegaan. Het is de naam van een evenement, maar veralgemeniseerd. Het wordt geschreven met hoofdletter en zonder, mss kan de schrijfcoach daar een antwoord op geven? Fijne avond.

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mw.Marie, Met jouw verhaaltje ga ik lachend het weekend in! Heerlijk geschreven :nod: Gaat de wolf verkleed als roodkapje naar het songfestival... @Bruno, wat een lieverd! Graag gelezen en een fijn weekend :thumbsup:
Jouw reactie laat mij vrolijk het weekend uitgaan :thumbsup: . Dankjewel en fijne avond.