Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#250 Het perfecte geluid moet nog komen

‘Overal het perfecte geluid. De hoofdband goed herstelbaar, zodat de oorschelpen precies op je oren zitten. Volumeknopjes, om zeker te weten dat het niet te veel in je oren piept. Bij de collectie van Norah Jones altijd een paar keer op het plus knopje drukken, en bij AC/DC wordt het een dikke min. Vind jij die laatste groep ‘kattengejank’, dan komt dat doordat je deze koptelefoon nog niet hebt geprobeerd. Dit uniek stukje design kan zich ook uitstekend naar het wat smallere hoofd schikken. Je zal waarschijnlijk protesteren als de oorschelpen op je oren vallen, en aangeven dat je gevoelige oren hebt en vaak oorontstekingen. Ook dat kan worden geregeld. Op de oorschelpen zit een hendeltje waarmee je de mogelijkheid hebt ze naar achteren te zetten. Gegarandeerd plezier voor iedereen dus.’ Marlies die vooral haar blik heeft gevestigd op de overheadprojector, schudt het hoofd. Ze lijkt nog meer te tikken met haar pen op het grote mahoniehouten bureau, dan tijdens de vorige presentaties. ‘Sorry Marco, maar dit moet weer helemaal overnieuw. Het is zo voor de consument echt niet duidelijk hoe je de hoofdband herstelt, en hoe het nou precies zit met dat hendeltje. Bovendien richt je je wel op een erg slecht afgebakende groep als je zowel Norah Jones als AC/DC noemt. Dat zal de fans van Hazes afschrikken, en zoals je weet richten we ons op een breed publiek.’ Het was misschien niet erg goed, maar mijn perfectionistische manager maakt die rol op deze manier wel erg waar. Branding tekst zesde versie is in aankomst. Dit keer zet ik Norah op maximaal volume.

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Virtuoso beeldend beschreven je koptelefoon. Ik zie het voor me en ook het zwoegen van de hp, weer niet goed, weer overdoen. Een mooie paralel met schrijfkunst. Je laaste zin doet me glimlachen. In mijn gevoel klinkt Norah altijd zijde-achtig, positief bedoelt en dat kan niet op max volume :D Graag gelezen en fijne avond.

Lid sinds

5 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toen ik begon te lezen, dacht ik; dit is een verkooppraatje in plaats van een omschrijving. En in de tweede alinea bleek dit zo te zijn; goed gedaan dus, die overduidelijke aanprijzing. Je maakte een leuke scene van deze omschrijving. En die manager heeft wel een punt;-), want voor mij is ook niet helemaal duidelijk hoe die hendeltjes werken om de oorschelpen naar achteren te zetten. Een creatieve invulling van de opdracht dit! Een suggestie; probeer precies te beschrijven wat je bedoelt. Bijvoorbeeld deze zin 'Volumeknopjes, om zeker te weten dat het niet te veel in je oren piept.' Wat bedoel je met 'het'? En een tweede suggestie; schrijf actief, dus met zo min mogelijk hulpwerkwoorden, kunnen/zullen en de lijdende vorm. Deze zinnen bijvoorbeeld:'Dit uniek stukje design kan zich ook uitstekend naar het wat smallere hoofd schikken. Je zal waarschijnlijk protesteren als de oorschelpen op je oren vallen, en aangeven dat je gevoelige oren hebt en vaak oorontstekingen,' worden dan bijvoorbeeld: 'Dit unieke stukje design schikt zich ook uitstekend..etc. Je protesteert waarschijnlijk als de oorschelpen op je oren vallen omdat je gevoelige oren hebt, of geregeld oorontstekingen.'