Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#234 Doe niet zo moeilijk

Oma U weet wel appen met de telefoon? Wacht ik laat het u zien. Nee dit is geen televisie, dit is een smartphone. Smartphone. Slimme telefoon. Ja hij kan ook rekenen, maar nog meer dan dat zelfs. Appen. Nee, geen Apen. Zet dat hoorapparaat ook aan. Daar heb ik geen app voor. Ziet u dat groene icoon, dat is whatsapp. Druk er maar eens op dan kunt u het zien. Dat is Tony, hij is mijn vaste dealer. Kom maken we een selfie voor Tony. Trouwens die fietser was op slag dood. Eerste date Dus jij houdt ook heel erg van tapdansen in de badkamer? Het is niet normaal hoeveel overeenkomsten wij hebben. Ik ben eerlijk toen ik je het restaurant naar binnen zag lopen, verwachte ik niet dat je zo’n uitbundig type was. Je bent niet mollig, hoe kom je erbij? Wat weet die BMI nou ook. Je hebt een schattig gezicht. Daar bedoel ik niets verkeerds mee, je hoeft echt niet zo onzeker te zijn. Leg die spiegel nou weg, het eten komt eraan. ***vijf minuten ongemakkelijke stilte*** Trouwens die fietser was op slag dood. Politie Of ik had gedronken? Ja een glas melk. Wat nou honderd euro boete? Trouwens die fietser was op slag dood. Beste vriendin Dat taub is toch wel een mooie kleur voor je nieuwe muur. Trouwens die fietser was op slag dood. Therapeut Ja, ik zie duidelijk het Koekiemonster in de vlek.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Richard. Goede invulling van de opdracht. Ik geloof je HP. (Ik denk dat ik van de week maar eens pas.)

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat ik van de week maar eens pas.
Ik vind het een moeilijke opdracht omdat ik zelf al meerdere keren ben aangereden als fietser. Dan is het extra moeilijk om je in te leven in de pipo die achter zijn stuur zit te appen...

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard echt weer iets voor jou: fietser dood. Absurditeit met egocentriciteit van drugsgebruik heel goed neergezet. De dealer op de eerste plek in de hp's whattsapp. Ach, ach die arme oma van dit kleinkind. Titel ook goed gekozen. Fijne dag.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard zoals jij het opschrijft heb ik er ondanks de dood van de fietser toch om moeten lachen. Absurdisme voert de boventoon. Met plezier gelezen. Fijne dag

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Appen achter het stuur vind ik ook niks. Ik typ vrij langzaam op de telefoon, daarom houd ik de telefoon liever ouderwets tegen het oor. Je hebt daarbij ook nog eens een hand vrij en je overziet het verkeer... Trouwens die fietser had maar een sleutelbeenbreuk.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha Duidelijk een andere versie van de waarheid en zo achter elkaar werken ze ook goed samen. Apart genomen is de situatie niet misschien altijd duidelijk, maar desalniettemin vond ik het erg goed en strak neergezet. Vooral ook het gesprek met oma :) Erg leuk! Bedankt voor je bijdrage.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke stukjes, kort maar eigenlijk valt er ook weinig aan toe te voegen. Wel een ijskoud hoofdpersonage trouwens...

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die RIchard, Lekker absurd, ik heb erg moeten lachen, vooral om het stukje met oma. :-) Kleine tip: verwachte = verwachtte (dubbel t)