Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Bedankt

Beste mede schrijvers, Omdat ik een contract aangeboden heb gekregen van een uitgever zal ik met onmiddellijke ingang stoppen met mijn bijdrage aan SOL. Bedankt voor de waardevolle feedback de afgelopen periode. Ik heb er veel aan gehad. Het ga jullie goed, blijf schrijven. John Doe

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proficiat! Was het stoppen met SOL een voorwaarde? Mij lijken deze opdrachten ideaal om de schrijfmotor op gang te krijgen en draaiende te houden...

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi John Doe, jammer dat je gaat, het was altijd plezierig om je te lezen en je reacties te ontvangen. Ik wens je het allerbeste, schrijvenderwijs, werkenderwijs en privé!

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd John. Kers op de taart, maar nu komt het grote intensieve werk of ligt je hele script al klaar? Heel veel succes en fijn zo met jou geschreven te hebben. Fijne tijd.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi John, wat jammer dat we je hier moeten missen, maar misschien vinden we je binnenkort in de boekenwinkels terug! Ik wens je heel veel geluk en een prachtig (eerste?) boek toe. Het ga je goed!

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo John. … gefeliciteerd met het verkrijgen van je contract. Je zult gemist worden; je zorgde voor een opgewekte noot in dit forum. Alle goeds voor nu en in de toekomst.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha John, In de eerste plaats dikke proficiat en veel succes. Soms is het nodig keuzes te maken en dit is toch wel voor een leuke zaak. Ik ga je wel een beetje missen. Hartelijke groet.