Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#c 218 Trick

Halloween, gadsamme. Ik heb het licht in huis uitgedaan. Verdorie, de buitenlamp floept aan. De bel gaat. Daarna wordt er hard op het raam geklopt. Nog brutaal ook. Aangezien ik een overgevoelige vrouw ben, heb ik me voorbereid. Er liggen een paar geschikte attributen naast me. ‘Trick or treat,’ hoor ik luid. Ik hou wel van een trick en zet mijn spookmasker op. Daarna gooi ik de deur wijd open en steek mijn mes naar voren. ‘Wie wil er als eerste dood?’ Vier kinderen stuiven gillend weg. ‘Stelletje lafaards,’ roep ik ze na.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk zo met die omgedraaide rollen. Je schrikt altijd het meeste van het onverwachte. Het is trick or treat. gr. Nynke

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, … zo kan het gaan. Wie heeft er dan schuld? De kinderen lopen met het idee er iets echt spannends van te maken en jij met je volwassenbrein denkt aan iets heel anders. Zo kunnen er brokken ontstaan. Haha, mijn woede is duidelijk uitgeraasd.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Aaahhh! De rollen omgedraaid, Tja. Ik heb hartelijk zitten lachen al was het voor die kinderen natuurlijk best eng. Dat overgevoelige, waar kan ik dat in terugvinden? :lol:

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ha, ha, stelletje lafaards. Naar mijn idee kan het nog iets scherper, wat actiever. Meer richting: Gatverdamme, Haloween. Ik heb de lichten in huis uitgedaan. ... En dan niet heeft voorbeeld volgen, maar de intentie. Hoewel ik al van deze versie genoot.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Weet ik, nyceway. Ik heb erover nagedacht, maar besloot er of van te maken. Tenslotte zijn het kinderen die amper iets van Engels weten. Toch verander ik het maar. Ik ben ook voor or.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb er Halloween, gadsamme. van gemaakt, Hadeke. Kan dat je goedkeuring wegdragen? Dat overgevoelige houd ik doorgaans voor me, Willemina.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk mijn zondag begonnen met lachen met jouw verhaal Tja. Dit is nou echt een leuke Halloween, al dat gezever ook. Fijne zondag.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Haha. Ik ben toch meer voor Sint Maarten. Dan krijg je tenminste glunderende kopjes te zien als je ze tien euro geeft.