Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#218 Bezeten

‘Hij moet weg, help me toch.’ ‘Ssh, rustig, zusje. Geef dat maar aan mij.’ Marije wrikt het mes uit Karins bebloede handen. Karin kijkt op. Snot en tranen druipen van haar kin. Ze knikt. ‘Hij zit er nog, daar.’ Ze wijst naar haar hoofd. Marije legt haar handen op Karins schouders. ‘Rustig maar, lieverd. Adem diep door je neus in ... en ... Karin wat doe je? Laat dat.’ ‘Rustig maar, ik help je Marije. Hij zit ook in jou, ik hoor hem.’ ‘Karin, st...’ Marijes ademhaling giert. ‘Ssh, stil toch, Marije.’

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ May, dankjewel. Je verwarrig kan ik niet volgen. Op dat punt is geen wisseling, het is Marije die spreekt. Op de volgende regel Karin.
Mijn fout: ik las dat Marije Karin sust, het mes afpakt en dan de ommekeer dat Marije Karin vermoord. }) Teveel verhalen achter elkaar gelezen. :nod:

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy Ik moest het verhaal twee keer lezen, maar goed geschreven. Vooral de zin. "‘Rustig maar, lieverd. Adem diep door je neus in ... en ... Karin wat doe je? Laat dat." laat je mooi de overgang zien van een rustige Marije en bedreigde Marije. Graag gelezen.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, Nancy, je bent weer lekker op dreef. Super eng, maar ook wel super gaaf! Blij dat je weer meedoet. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
ik las ook eerst dat Marije Karin met het afgepakte mes vermoordt en snapte bij tweede lezing niet wat Karin dan doet dus misschien kan je dat nog iets verduidelijken, want drie keer moeten teruglezen wat er nou eigenlijk staat doet wel afbreuk aan de spanning

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Schrijvenmaar, dankjewel voor je reactie. Gezien het wisselende effect op de lezers waarbij de meerderheid deze struikel niet ervaart, laat ik ‘t voor nu zoals het er staat. Het aanpassen voelt voor mij als een versimpeling waar ik zelf in dit genre niet van hou. Mogelijk denk ik er anders over als ik het over een tijd nog eens teruglees.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy, … och hemeltjelief dat loopt helemaal verkeerd af, dacht ik en denk ik nog. Ongelooflijk spannende situatie. Goed geschreven en leuk je 'koppie' weer te zien.