Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

# 217 De zwarte poes

Vanwege het mooie weer ga ik slechts gekleed in een bikinibroekje buiten op een ligstoel liggen. Verschijnt die verrekte witte kat van de buren weer in de tuin. Hij is altijd op zoek naar mijn zwarte poes. Hij miauwt alsof hij pijn heeft. Nog even en ik zal hem duidelijk laten voelen wat pijn is. Ondanks mijn scheldwoorden gaat hij niet weg, maar komt juist dichterbij. De buren moeten mij ook gehoord hebben, maar doen weer alsof ze Oost-Indisch doof zijn. Misschien moet ik maar vergif in de tuin leggen, zodat de witte kat het loodje legt. Tenslotte komt mijn poes daar niet. Ik blaas naar de kat zoals hij naar mij blaast. Daarna ga ik ontspannen met de handen achter mijn hoofd liggen en laat me bruinen. Ineens schrik ik me wild. De witte kat springt op me, trekt met zijn poten mijn broekje naar beneden en bijt in mijn zwarte poes. (Sorry, Odile)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha Tja, dit is nog eens andere koek. Goedlachs de zaterdagavond in, dank je wel. Een dingetje: Ineens schrik me wild: achter me ik vergeten? Fijn weekend.

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aangepast. Ik vraag me af of ik dit moet laten staan of verwijderen.
Lekker laten staan. :nod: Het is een heerlijke invulling tussen al die moorddadige katten, bovendien kan jij dit maken ;)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een geweldig verhaaltje. Echt zo grappig. Totaal niet schandalig. Laten staan. Een inspirerend verhaal. Hartelijk dank, Tja.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb er nog steeds last van, May Laysen.
Tja, Tja, reageer je nu op mij of op May Laysen? De enige verwantschap die ik kan bedenken is dat ik in mei ben geboren. Ik ben niet haar en zij is niet mij ....

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat was een reactie op May. Een zwarte kast is niet verkeerd. Een witte kat wordt zo gauw smoezelig.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat was een reactie op Lay. Een zwarte kast is niet verkeerd. Een witte kat wordt zo gauw smoezelig.
Het wordt me nu nog meer onduidelijk, maar laat maar ...

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal :D. Mooi ook de "Ik blaas naar de kat zoals hij naar mij blaast." Overigens, als je poes eerst niet zwart was: ik zou er even naar laten kijken :rolleyes:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Door wie moet ik er naar laten kijken? Je hebt ze in allerlei kleuren. Die witte kat was een rotkat.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een lang voorspel zorgt voor een kort naspel. Het ligt er maar aan waar je voorkeur naar uitgaat.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, … wat laat je me lachen. Wat ben je toch een heerlijk mens. Je bent zo hartstikke echt. Ik hoef je niet te vertellen dat ik het met plezier gelezen heb.