Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#124 de sprong van je leven

Nou, daar ga je dan. Lekker, hoor. Heb ik weer. Touwtje werkt niet. En natuurlijk heb ik nou net zo'n stomme grote onderbroek aan. Echt Hema. Comfortabel, dacht ik. Wat gênant. Moeten ze me straks van de grond opvegen, heb ik dat aan. Ik hoop niet dat er iemand bij is die ik ken. Stel je voor dat die het zou doorvertellen. Een vormloze Hemaslip. Mijn telefoon moest ik beneden afgeven. Zouden ze proberen er informatie vanaf te halen? Om mijn dierbaren te waarschuwen. Misschien zien ze die selfies dan wel. Dan zullen ze begrijpen dat die onderbroek alleen voor het parachutespringen was. Voor het comfortabel. Ik bedoel, dit hele pak zou ik toch nooit dragen. Dat moeten ze wel snappen. Ik hoop dat Margje iets leuks uitzoekt voor de begrafenis. Ze is natuurlijk altijd jaloers geweest dat ik de knappere zus ben. Straks laat ze me expres in iets onflatteus hijsen. Wat een rotstreek. De bitch. Of, wacht even. Nu denk ik echt niet helder meer. Met deze vaart. Dat wordt een dichte kist.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Want op die selfies heb je ander ondergoed aan? Leuk gedaan. De exposure van 'Mijn telefoon moest ik beneden afgeven' komt wat onnatuurlijk over binnen de gedachtenstroom van de tekst. Dat vind ik jammer. Mooi slot. Leuk hoe je de zus al als een bitch hebt afgeserveerd voordat je realiseert dat het een dichte kist wordt.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, wat leuk jou hier weer eens tegen te komen. Ik hoop dat je nog in de lucht hangt, kan ik je reddende engel zijn. Dirigeer de luchtstroom in beide pijpen van je ruime Jäger onderbroek en laat de opbollende lucht in je broek mondjesmaat langs je middel ontsnappen. Werkt evengoed als een parachute. Wat ik je brom. Of maneuvreer met wat armbewegingen zodanig dat je op mijn chute terecht komt, ik hang precies onder je. Ik beloof dat ik niet in je broek zal kijken. Overigens een leuk verhaal.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar genoten van je tekst, met een grote glimlach gelezen. Omdat het niet echt gebeurde natuurlijk. Dos ook jij werkt op mijn lachspieren, kom zo bij jou lezen. Fijne avond.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, … je hebt me weer laten ontspannen. Heerlijk zo'n angst voor onderbroeken verhaal . Leuk gedaan.