Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#212 Broertje en zusje

“Aw!” “Sorry, broertje, ik doe het niet met opzet.” “Ik raak blind voordat ik word geboren, zus.” “Broertje, dit gebrek aan ruimte is compleet inhumaan. Ik wil mijn benen kunnen strekken zonder in je ogen te trappen. Batterijkippen hebben het stukken beter dan wij.” “Inderdaad zus. En naar het schijnt hebben zij zelfs daglicht. De zon weigert hier al maanden te schijnen…Zo wordt mijn haar natuurlijk nooit blond.” “Broertje…” “Ja zus?” “Ik heb weer ho-onger…” “Ach, zusje, dit kan toch zo niet langer. Dit is een wrede, boze plek. Als we blijven zullen we sterven voordat we geleefd hebben. En jij en ik zijn nog zo jong en mooi…” "We gotta get out of this place!"

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat haar wat zo natuurlijk nooit blond wordt: :thumbsup: Verder vind ik het wat schetsmatig nog. Het idee heeft potentie, maar jij hebt wellicht geen tijd.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tilma: je hebt twee keer gelijk. Dit is maar een schets. Eigenlijk ging ik niet deelnemen aan deze opdracht, maar ik ben dol op bevallingsverhalen. En ook op dat lied van The Animals...

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nele, je schrijft #2 je verklaring. Toch leuk dat je meegedaan hebt. Schrijven blijft ontzettend leuk toch en helemaal als het je liefste onderwerp is. Fijne middag.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
N.D.D. … ja, als het zo zou zijn, zou ik ook kiezen voor: wegwezen! Jij geeft weer een andere visie. Je hebt dan ook wel heel veel meegemaakt op dit terrein.