Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#209 belofte aan mijn gezicht

Mijn gezicht, ik ben aan je gehecht, ik ben blij met je en ik vind je mooi. Als ik je s’ morgens in de spiegel zie met haren wild in het rond en je blote konten gezicht, schiet ik soms in de lach. Je huid heeft een zachte blanke teint en is altijd tot in de puntjes verzorgd, er gaat geen dag voorbij en het wordt grondig gereinigd en voorzien van de nodige verzorging. Ik vind het grappig als het zonnetje jouw sproetjes tevoorschijn toveren. Ik weet dat enkele mensen weleens grappen over jouw neusje, maar ik vind hem uniek. De kleur van je ogen zijn groen/bruin een van de zeven schoonheden, ze zijn mijn trots. Je vorm is karakteristiek en je hebt een hypnotiserende lach. In de afgelopen jaren zag ik je volwassen worden, heb je zien ontwikkelen van meisje tot de vrouw die je nu bent. In de jaren dat je vocht tegen de kilo’s bleef ik je ook mooi vinden. Mijn gezicht: je kon het hebben. Ik vind je blik open en helder. De afgelopen jaren heb ik helaas ook andere blikken van je gezien. Jouw trieste blik raakte me het meest, je innerlijk kon het niet verbergen. Je moest zoveel verwerken. Tweeëntwintig jaar geleden, liet je ex-man je met een baby van anderhalf jaar zitten. Je verloor in zes jaar tijd vijf dierbare personen, je schoonouders, je vader en veel te jong twee broers. Maar mijn gezicht, ik zie gelukkig ook blije blikken in je terug, ze stralen vaak in aanwezigheid van je huidige man, ze stralen bij het zien van je kinderen. Ondanks alle negatieve gebeurtenissen straal je toch met regelmatig, omdat je blijft genieten van het leven en je omgeving. En gezicht met alle eerlijkheid, ik zag je ook een paar keer brak. Ja dat gebeurd soms ook, dat je net iets te diep in het glaasje keek. En jouw blik als je boos bent is ook niet mijn favoriet. Maar dat heb je gelukkig zelf heel goed in de hand. Vooral bij de kinderen tot tien tellen. Gezicht het moet gezegd, ik vind het eigenlijk best intelligent staan, die paar kleine lijntjes in je frons. Het moet niet te gek worden natuurlijk. Want dan gooi ik duurdere crème in de strijd. Één ding wil ik je beloven, ik zal je nooit aanvallen met botox. Tenminste zo is het zoals ik er nu over denk.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wederzijdse liefde spat er vanaf, zo'n relatie zie je niet vaak tussen de mens en zijn gezicht. Jouw, als bezittelijk voornaamwoord schrijf je met een W achter jou. (jouw sproetjes, jouw neusje etc.) Hier: .. blikken bij je gezien. Ze straalde ... Als het gaat om je gezicht is het 'ze straalde', gaat het om de blikken is het meervoud. 'jou(w) ogen net iets te diep in het glaasje kijken' Ogen die kijken doet een beetje dubbel aan. Dacht ik. Het zijn de ogen van je gezicht waar je mee praat en daarom is het mooi!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wederzijdse liefde spat er vanaf, zo'n relatie zie je niet vaak tussen de mens en zijn gezicht. Jouw, als bezittelijk voornaamwoord schrijf je met een W achter jou. (jouw sproetjes, jouw neusje etc.) Hier: .. blikken bij je gezien. Ze straalde ... Als het gaat om je gezicht is het 'ze straalde', gaat het om de blikken is het meervoud. 'jou(w) ogen net iets te diep in het glaasje kijken' Ogen die kijken doet een beetje dubbel aan. Dacht ik. Het zijn de ogen van je gezicht waar je mee praat en daarom is het mooi!
Dankjewel dat je het mooi vind, en dank voor de grammatica puntjes, ik heb het gelijk aangepast.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lucia wat een mooie interne monoloog met je spiegelbeeld. Je laatste alinea laat me lachen: niet aanvallen met botox. Accepteer maar zoals je bent,dat is meer dan goed genoeg toch? Klein dingetje: je blote konten gezicht is dat niet: blotekontgezicht of blotekont gezicht Ik weet het ook niet zeker, ben nieuwsgierig naar de reacties. Fijn weekend.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lucia wat een mooie interne monoloog met je spiegelbeeld. Je laatste alinea laat me lachen: niet aanvallen met botox. Accepteer maar zoals je bent,dat is meer dan goed genoeg toch? Klein dingetje: je blote konten gezicht is dat niet: blotekontgezicht of blotekont gezicht Ik weet het ook niet zeker, ben nieuwsgierig naar de reacties. Fijn weekend.
Dankjewel mw.Marie heel blij met je reactie. Ik ben ook benieuwd, eigenlijk is het blotebillengezicht maar bij ons zeggen we altijd blotte konten gezicht.