Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#207 Net voor het weekeinde

Wil je aan het einde van de middag op mijn kamer komen, Catherine? Dit kan niet wachten tot na het weekend. 15.50 sharp. Cathy leest de e-mail nogmaals en zucht dan. Wat betekent het dat hij haar ineens bij haar officiële naam noemt? Ze begrijpt al maanden niets meer van Bas. Bas the boss, zoals hij in de wandelgangen wordt genoemd. Ze hebben fantastisch samengewerkt aan het project in Londen, daar ook vaak heerlijk met elkaar gegeten en zelfs een show op West End bijgewoond. Bas voorkomend als altijd, een man waarop je kunt rekenen. Ineens komt hij zijn afspraken niet na, legt volop werk op haar bureau, is kortaf en ontwijkt voortdurend haar blik. Op haar e-mail of er iets is, neemt hij niet eens de moeite om te antwoorden. Cathy vermoedt dat hij haar contract niet zal verlengen. Precies om tien minuten voor vier klopt Cathy op Bas’ deur. Zijn kort ‘ja’ doet haar het ergste vermoeden. ‘Neem plaats, Catherine en kijk niet zo argwanend, alsjeblieft’ ‘Zeg, wat je te zeggen hebt, Bas. Houd het kort, het weekend wacht.’ ‘Daarom juist, daarom.’ Vervolgens blijft het stil. Voor Cathy eindeloze minuten, ze schuift heen en weer op haar stoel. Dan schraapt Bas zijn keel, kijkt haar intens aan, staat op uit zijn stoel, draait haar zetel opzij en gaat vervolgens op zijn knieën voor haar zitten. ‘Catherine, wil je met me trouwen?’

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah Levina, ook een liefdesverhaal! Mijn fantasie ging dezelfde kant uit. Alleen loopt het voor jouw hp's wat beter af :). Ik hou van die romantiek, heerlijk!

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat schattig :nod: !! Heerlijk verhaal Levina en een verademing tussen alle verhalen vol frustratie en wraak! :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina: inderdaad een verademing, al vind ik Bas zijn credentials niet geweldig, Cathy gaat toch geen ja zeggen hoop ik

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah Levina, ook een liefdesverhaal! Mijn fantasie ging dezelfde kant uit. Alleen loopt het voor jouw hp's wat beter af :). Ik hou van die romantiek, heerlijk!
Ha Chantal, Ben heel benieuwd naar jouw versie. Ik kom snel lezen. Ben nog even in de greep van de zomer en die gevoelens.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat schattig :nod: !! Heerlijk verhaal Levina en een verademing tussen alle verhalen vol frustratie en wraak! :thumbsup:
Ha Karinska, Ik weet het, geen hoogstaand stukje maar dat is mijn stemming momenteel. Ik geniet er nog even van.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Daarom juist, daarom.' Ik weet zelf niet waarom ik dat zo mooi vind. Misschien omdat het in zijn nietszeggendheid zo veelbetekend is?

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina: inderdaad een verademing, al vind ik Bas zijn credentials niet geweldig, Cathy gaat toch geen ja zeggen hoop ik
Ha Peter, Soms is een niemendalletje zo lekker ontspannend. Voor mij in ieder geval. Vandaar! Ik denk dat je Bas het voordeel van de twijfel kunt geven. Misschien wilde hij gewoon een zakelijke relatie, maar werd hij overvallen door andere gevoelens en daardoor even de kluts kwijt.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Daarom juist, daarom.' Ik weet zelf niet waarom ik dat zo mooi vind. Misschien omdat het in zijn nietszeggendheid zo veelbetekend is?
Ha Annetteke, Heerlijk dat je dit ook zo voelt

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Romantisch Levina, al denk ik dat Bas in al zn onhandigheid hiervoor wel wat goed te maken heeft. Heel fijn ook om andere invalshoek te lezen dan de wraak en woede

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Romantisch Levina, al denk ik dat Bas in al zn onhandigheid hiervoor wel wat goed te maken heeft. Heel fijn ook om andere invalshoek te lezen dan de wraak en woede
Ha FrancesSek Gezien eerdere beschrijving van Bas zou het best eens kunnen dat het goed komt tussen die twee. Dank je voor komen lezen en je reactie.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Levina, wat gedurfd! Bas speelt hoog spel, maar ... liefde maakt blind! Ik denk zomaar dat dat contract verlengd wordt en dat er in dat nieuwe contract sprake is van een heel ander takenpakket! :nod: Heerlijk verhaal, graag gelezen!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Levina, wat een fijne wending. Ik vraag me dan toch af of het in Londen slechts bij etentjes en een voorstelling is gebleven ;). Welk mooi liedje past hierbij? Je had vast iets in gedachten, toch?

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lief...
Ha Harper May, Dank voor je lieve reactie. Ik had inderdaad zin om een lief verhaaltje te schrijven.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Levina, wat gedurfd! Bas speelt hoog spel, maar ... liefde maakt blind! Ik denk zomaar dat dat contract verlengd wordt en dat er in dat nieuwe contract sprake is van een heel ander takenpakket! :nod: Heerlijk verhaal, graag gelezen!
Ha Ton en dank je Ton. Ja, die Bas had dit niet voor ogen in eerste instantie, maar DE liefde komt vaak waar je het niet verwacht. Hoewel op het werk wel veel verbintenissen ontstaan. Met en zonder contract, als je begrijpt wat ik bedoel.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, wat een fijne wending. Ik vraag me dan toch af of het in Londen slechts bij etentjes en een voorstelling is gebleven ;). Welk mooi liedje past hierbij? Je had vast iets in gedachten, toch?
Ha Nancy, Wie weet wat er in Londen heeft afgespeeld. Bas en Cathy wel, maar of ze dit uit de doeken doen? Parijs is de stad van de liefde, in Londen dwarrelt de liefde door de lucht. Ik hoop er dit jaar nog even heen te gaan. Wat muziek betreft, zou ik bij Londen diverse nummers kunnen draaien. Ik ga nog nadenken welke ik het beste vind passen bij dit verhaal.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah....wat romantisch. zag ze het echt niet aankomen? Graag gelezen.
Ha John en dank je John. Je weet, vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit toverde niet alleen een glimlach op mijn gezicht, Levina, de romantica in mij werd op slag ook helemaal vrolijk. Natuurlijk gaan ze trouwen en raad eens naar waar ze op huwelijksreis vertrekken?

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk zomers verhaaltje Levna. Hier houd ik van, lief die Bas, hoe de afgelopen tijd ook is geweest. Liefde vergeet en vergeeft, zegt men toch. Graag gelezen. Inde eerste alinea valt me dit op: 15.50h. sharp. Zou het kunnen zijn 15.50 sharp. De getallen spreken voor zich, heb ik het gevoel. Fijne avond.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit toverde niet alleen een glimlach op mijn gezicht, Levina, de romantica in mij werd op slag ook helemaal vrolijk. Natuurlijk gaan ze trouwen en raad eens naar waar ze op huwelijksreis vertrekken?
Ha Meiga en ha ha wat een heerlijke reactie. Ik denk dat ze naar een zekere plaats gaan.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk zomers verhaaltje Levna. Hier houd ik van, lief die Bas, hoe de afgelopen tijd ook is geweest. Liefde vergeet en vergeeft, zegt men toch. Graag gelezen. Inde eerste alinea valt me dit op: 15.50h. sharp. Zou het kunnen zijn 15.50 sharp. De getallen spreken voor zich, heb ik het gevoel. Fijne avond.
Ha Marie, Mooie uitdrukking van je, ik onthoud deze graag. Wat 15.50h. betreft, ik zie dat vaak in het Engels. Je hebt wel gelijk dat het druk en overbodig is. Ik haal het weg. Dank je wel en lieve groetjes.