Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#207 Chefje

Je wilde me spreken, Gerard?’ ‘Voor jou ben ik meneer De Groot.’ ‘Sinds het moment dat ik je handen van mijn billen afsloeg?’ ‘Niet brutaal worden, Angelique.’ ‘Jij was brutaal, meneer De Groot. Heb je je vrouw trouwens verteld dat een van je medewerksters je een knietje heeft gegeven? Vast niet.’ ‘Een beetje dimmen, Angelique. Je verdient hier een salaris dat je nergens anders kunt verdienen. Neem plaats en luister naar mijn commentaar op je werkwijze.’ ‘Nee, ik ga niet zitten. Mijn werktijd zit er bijna op. Ik blijf hier niet langer om naar zinloze kritiek van een megalomaan chefje te luisteren.’ ‘Ho, ho. Kun je je een beetje fatsoenlijker uitdrukken? Ontslag ligt op de loer. Houd er rekening mee dat je financieel afhankelijk van mij bent.’ ‘Laat me niet lachen. Over tien minuten heb ik een gesprek met de directeur. We hebben al vijf maanden een relatie. Waarschijnlijk word jij binnenkort wel financieel afhankelijk van mij. Eerlijk gezegd zie ik het duister voor je in. Tenslotte ben ik niet de eerste vrouw die jij lichamelijk betast hebt.’ ‘Eh ...’ ‘Precies. Ik wens je sterkte.’

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, wat heb je dit verhaal sterk neergezet, met een treffende dialoog. De tekst behoeft geen nadere toelichting, geeft zelf al 'show' genoeg. :thumbsup: Mijn complimenten, Groet Connie

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jaa, heel raak en sterk! Ik speelde zelf ook met de gedachten een dergelijk scenario uit te werken. Erg leuk, dus tevens van mij een :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
inderdaad sterk verhaal ik vraag me wel af welke kwaliteiten haar een positie bezorgen boven haar chef, als de relatie met de directeur al vijf maanden duurde, maar dat doet aan het verhaal niks af hoor

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bedankt allemaal. Eerlijk gezegd duurde de relatie minder lang, Peter. Ze wilde hem overbluffen. Als de linkerhand van de directeur zou ze beslist wel wat in de melk te brokkelen hebben. Daar ging ze in ieder geval van uit. Metoo kwam niet in mijn gedachten op.

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, heb jij even doeltreffend met dat vieze kereltje afgerekend. Goed geschreven en graag gelezen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bedankt mensen. Ik dacht dat het stukje te kort was. Soms kan kort heel duidelijk zijn. Gelukkig hebben jullie het begrepen.