Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 Erebu

Erebu (Europe) Hoe je kabbelend mijn zilte wit opgewarmd van de dag kleurt en koelt met slagen daadkrachtig kalm Je rolt je op over mij heen en ik val langzaam uit elkaar. Om samen weer te rapen steeds zwaarder op elkaar Je groeit Je stijgt Doortastend zwel je aan Je buldert Je dondert Jouw vloed over mij heen witte koppen Dijen uit Als een kolkende massa woeste macht waarin ik ten onder ga Je vult me en rult me schuurt je kracht tegen mij aan. En ik klauw en ik grijp zonder aarde zonder lucht maar enkel jou je blust je sust trekt je loom en talmend terug Met het zand tussen mijn benen en de schelpen op mijn rug hoor ik in de branding fluisteren ik kom voor je terug

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ah ik zie dat deze ‘May’ ook de korte stijl hanteert. Voor mij persoonlijk een stijl die me meer moeite kost het erotische direct te ervaren maar na herlezen steeds mooier wordt. :thumbsup:

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel voor de fijne reacties! Het is mijn eerste keer op schrijven online :). Wat betreft de korte stijl. Het is ook deels de typografie die nu in een golf naar voren komt. Meestal probeer ik wel hele zinnen te schrijven.