#206 - Vurige Verleiding
Vanuit mijn stoel observeer ik haar terwijl ze voor het haardvuur zit.
De vlammen likken aan het hout en spelen onderling een spel van oplaaien en terugtrekken.
Ze doet slagroom in haar chocolademelk en zet vervolgens het tuitje tussen haar lippen.Krachtig spuit ze een dot in haar mond. Ik voel mijn eigen vuur oplaaien en sta op.Ze kijkt me aan, glimlacht en toont me de slagroombus, waarbij ze haar wenkbrauwen vragend optrekt.
Voor haar zittend duw ik met mijn rechterhand haar kin iets omhoog. Ik kus haar, proef haar zoetheid en die van de slagroom. Mijn vuur brandt nu huizenhoog en gretig probeert haar tong mijn vlammen nog meer aan te wakkeren.Haar mond trekt een spoor van hitte richting mijn oor en ze bijt zachtjes in mijn oorlel.
Mijn rechterhand gaat op ontdekkingstocht en stuit op een berg bedekt met maagdelijk witte sneeuw.
Op de berg bevindt zich slechts één prachtig bloesemknopje, in afwachting van een zonnestraal. Ik kneed het knopje voorzichtig tussen duim en wijsvinger en prompt ontwaakt het, alsof de lente is losgebarsten.
Als we op het zachte kleed liggen vervolgt mijn hand zijn reis en ontdekt het droogstaande poeltje in haar buik. Ik vul het met slagroom waarna mijn dorstige tong het poeltje langzaam leeg likt.
Ze kromt haar rug, genietend van mijn dorst.
In hun zoektocht naar meer stuiten mijn vingers op de zachte zijde van haar lingerie, die haar uitnodigende vallei der verleiding bedekt. Het voelt warm en vertrouwd als mijn vingers door de vallei wandelen.
In haar ogen lees ik een hunkerende honger en mijn hoorn des overvloeds is rijkelijk gevuld.
Als ik haar die aanbied voeren we onze passievolle liefdesdans uit in perfecte cadans, daarmee onze gezamenlijke honger stillend.
Je missie is geslaagd, morgen
En ik neem aandelen in
Mooi de fantasie van de HP
Spannend, subtiel en
Dit is hoe het volgens mij
Annette Rijsdam schreef: En
Prachtig en sensueel. Je laat
RichardOtten schreef: Je
Annette Rijsdam schreef: En
May Laysen schreef: Mooi de
edwinchantalenquinten
Nancy Bastiaans schreef: Dit